Onderwerp: [FEEDBACK] 1e cupcakes

Mijn eerste cupcakes, dus maar een paar gemaakt. Gevuld met chocoladeganache, maar helaas verliep dit minder goed dan ik had verwacht, haha.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [FEEDBACK] 1e cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Mijn eerste cupcakes, dus maar een paar gemaakt. Gevuld met chocoladeganache, maar helaas verliep dit minder goed dan ik had verwacht, haha.
wat verliep er niet goed aan dan?? ze zien er prima uit
Ze zien er inderdaad superleuk uit, lekker zomerse kleurtjes
Wat ging er mis dan?
Na alle informatie die ik hier had gelezen of het vullen van de cupcakes, heb ik het geprobeerd met een spuitzak. Maar de chocolade was te vloeibaar, dus alles zat binnen no time onder de chocolade, haha. Was wel de eerste keer dat ik een spuitzak gebruike, dus ook waarschijnlijk effe wennen. Hopelijk is er ook genoeg chocolade in de cupcakes terecht gekomen, hahaha.
als je je cupcake wil vullen met chocolade kun je het beste chocolade mouse gebruiken om te spuiten,deze wel eerst laten opstijven in de koelkast. Vloeibaar vullen denk ik dat je het beste met een lepel of een kan met schenktuitje.
zien er inderdaad erg zomers uit
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [FEEDBACK] 1e cupcakes