1

Onderwerp: welke bakvormen gebruik je het meeste?

Ik heb nu 2 ronde van 20 en 15cm. Ik wil graag wat meer bakvormen aanschaffen maar vraag me af wat verstandig is. Wat gebruik je nou vaker een vierkante of hartvorm of bloemvorm?? en welk formaat? Kan niet alles tegelijk kopen helaas dus moet steeds beetje bij beetje wat aanschaffen......

2

Re: welke bakvormen gebruik je het meeste?

ik heb eigenlijk alleen ronde vormen en vooral mn verstelbare taartring gebruik ik vaak

ik heb ook alleen ronde vormen.ik gebruik vooral de 20 vorm veel maar heb ook de 24 en de 26 vorm.
ik heb laatst de leuke vorm van ikea aangeschaft(ster/wavy vorm)ook erg leuk!

4

ik heb zelf nog een ronde van 28cm die ik wel vaak gebruik.

Als ik je een tip mag geven voor vierkant... koop de silverwood.
oke hij is niet echt goedkoop maar wat een goeie koop was dat zeg, je kunt er alle vormen/maten mee maken van vierkant tot rechthoek. SUPER!!

zelf zou ik graag nog wel een bloemvorm willen. staat nog op mijn lijstje  :D  met 100 andere dingen  :lol:  :lol:

Groetjes, Franka

5

Ik heb de vierkante vormen, maar ik hou van symetrie, dus vandaar...

Je weet nooit wat je kunt, totdat je het geprobeerd hebt...

6

Speciale vormen gebruik ik maar weinig. Ik gebruik het meeste m´n ronde springvormen en daarna vierkant.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

oke dus rond meerendeel die heb ik al. En vierkant lees ik toch ook wel veel....

8

Als ik voor iemand moet bakken, wordt tot nu toe eigenlijk altijd gevraagd om 20 personen. Daar gebruik ik mijn 20x30 voor, ik heb nl. geen andere vorm voor zoveel personen.

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

9

Mijn ronde 25 cm is favoriet (uit de set van 20-25-30-35)
20 en 30 hebben een gedeelde tweede plaats

Vierkant gebruik ik niet veel, maar ben ook niet tevreden met mijn vormen. Ooit een keer die mooie die hier boven staat aanschaffen.

10

ik heb pas geleden de vierkante bakrand gekocht bij de hebshop en nog maar 1 keer gebruikt. maar ik vind het nu al een heerlijk ding  :) . het is deze

http://www.deleukstetaartenshop.nl/bakv … -1109.html

bedankt voor jullie antwoorden meiden! Denk dat ik er nog maar een vierkante vorm bij ga halen.....wel makkelijk om een shirt taart te maken.

12

Haha, ik heb twee favorieten. Een ronde bakrand en een vierkante bakrand.
Hiermee kan ik alles maken wat ik wil en het neemt weinig ruimte in beslag.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!