1

Onderwerp: 3D Teddyberen taart 100 personen

Ik heb pas geleden het verzoek gekregen om een 3d teddyberen taart te maken voor 100 personen en weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier mee aan moet. Ik heb wel eens een matroesjka taart gemaakt en stapeltaarten met boetseersels is ook geen probleem, maar ik weet niet hoe ik dit het beste kan aanpakken?

Jullie ideeen en adviezen zijn dus van harte welkom.

2

Re: 3D Teddyberen taart 100 personen

Jouw vraag hoort niet in de 3D show-off.......zal het even melden aan de modjes

3

Tnx Karin.

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

je zou verschillende kapsels kunnen bakken en deze dan in vorm snijden op een grote plank.
Bekleden en gezicht maken, misschien een pakje aan of strik om zijn nek?

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

5

Bedankt voor je reactie Lot, ik kreeg net ook een mailtje van de opdrachtgever die zich bedacht heeft en nu toch liever een taart voor 40 a 50 personen wil, dat is voor mij ook een stukje makkelijker want ik heb nog niet zo heel veel ervaring.

6

Of met blanda's stapelen?

Don't just dream your life, but live your dreams too!

7

Van wilton is er een ontzettend leuke 3D beren bakvorm  :Y , als je die op een grote ronde taart zet (of je maakt daar een kussen van) kom je echt een heel eind.

Wilton gebruikt als voorbeeld op de doos geen fondant op de beer, maar is de beer opgespoten met rozetjes van buttercream icing

http://www.wilton.com/store/images/site_images/2105-603_m.jpg

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

8

Een liggende beer. Zeg maar 1 die ligt te slapen of te zonnen (evt. met één arm onder het hood en een grasspriet in zijn mond).

Ala garfield zeg maar.....

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!