1

Onderwerp: Besnijdenistaart

Zaterdag een heel gezellig besnijdenisfeest gehad van een kindje waarbij ik ook bij de geboorte ben geweest. De besnijdenis zelf was een paar maanden geleden al gedaan. De foto is met mijn telefoon gemaakt dus niet zo heel goed. Taarten gevuld met Turkse rozenjam (erg lekker) en slagroom.

http://i210.photobucket.com/albums/bb298/fatje1966/yusuf.jpg

Groetjes Fatima

2

Re: Besnijdenistaart

Ziet er heel mooi uit!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

Tjee, wat een hoop taart! Hoeveel mensen kunnen daar wel niet van eten?

groetjes, Linda (mv Eva, David & Sara)
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht....

4

jeetje wat een werk! Mooi hoor!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

5

Knap werk! Mooie ogen ook!
Ik mag voor eind van deze maand ook een grote taart maken voor een besnijdenis feest.  :Y
Heb jij de spiked pilars gebruikt? Staat dit ook stevig?
Ik moet namelijk 5 hoog en dan met de spiked pilars ertussen?
Heb dit nog nooit gedaan. :s  :grr:

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

6

Ziet er heel mooi uit.

7

gaaf gemaakt! en die rozenjam klinkt heerlijk. Helaas hebben wij geen buitenlandse winkels in de buurt hier. Misschien toch in oktober weer eens kijken dan want dan gaan we weer naar ons favoriete vakantieland  :)

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

8

Die rozenjam is echt heel lekker Mirzan.....Zitten ook echt rozenblaadjes in. Dus geen rozebottel of zo maar echt rozen.

En Bakmams.....geen idee wat voor pilars het zijn. Heb dit set ooit eens aangeschaft als Grieks set. Moet eerlijk zeggen dat het een onding is om in elkaar te zetten. je moet ook echt met 2 personen zijn anders wordt het helemaal niks. De pilaren doe je onder het plateau maar dat moet je echt met 4 handen, vast blijven houden en even een techniek ontwikkelen om de pilaren dan ook nog enigzins recht in de taart te krijgen. Het is vrij stevig maar voordat ie eindelijk staat......pppfffffffff

Groetjes Fatima

9

Wat goed gedaan zeg Fatima.
Heel leuk met dat oog erop!