Onderwerp: Taart voor mams met 3D kaart, Fles rosé en Bloemenmamdje
Hoi,
Ik was ff wat afwezig dus nu in een plaatsing meerdere taarten. Elders ook nog wat cupcakes.
Afgelopen vrijdag had ik een workshop bij Miranda (Taart met Style) met als thema een bloemenmandje.
Heel leuk om die bloemen te maken maar er gaat best nog wat tijd in zitten. De laatste bloemen thuis gemaakt en zie hier het resultaat.
Miranda nog bedankt voor de leuke workshop!

Verder nog een taart voor mijn mams die vandaag haar verjaardag vierde en tevens dus ook moederdag.
Omdat zij zelf heel actief is met het maken van 3D kaarten vroeg mijn vader of ik daar wat mee kon. Oef, dat viel niet mee.
Met behulp van de foodprinter een knipvel uitgeprint en het plaatje in elkaar gezet. Ik weet nu weer waarom ik geen kaarten meer maak haha. Toen de kaart maken. De strakke vouw in de kaart durfde ik niet echt aan (had de tijd niet om het risico te nemen) maar met de geleerde technieken van de workshop kon ik wel bijpassende zonnebloemen maken.
Mijn moeder was er blij mee en ook mijn vader vond het prachtig.
Zie hier het resultaat:

Tot slot een flestaart.
Een aantal vriendinnen vierden de verjaardag van een van hen. Aangezien rosé hun favoriete drankje is, was het verzoek om een fles rosé te maken. Een pittige klus en zeker voor verbetering vatbaar. Maar goed, al doende leert men he!
Hier de foto's; de dames, incl. de jarige vonden hem in ieder geval helemaal super!

Bedankt voor het kijken!
gr. Bianca
Voor leuke, lekkere en originele taarten!