1

Onderwerp: na dummie nu ook plooien voor mams....

Na het oefenen nu dus het taartje (18 cm) voor moederdag.
Deze keer de plooien wat verder uiteen gedaan, anders werd de fondant laag n.m.i. te dik en de taart te zoet.
Om die reden de vulling ook fris gehouden; 2 maal een dun laagje lemoncurd en een dikkere laag (diepvries) frambozencrème.
Niet zoals ik in mijn hoofd had..... :nooo  de kleur groen vind ik niet mooi, maar "love you mom" was er helemaal blij mee en daar ging het om  :)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MPLNTFQW-D.jpg
Bedankt voor het kijken, feedback altijd welkom.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

2

Re: na dummie nu ook plooien voor mams....

Soowww, hij is echt goed gelukt!
Met veel geduld kom je er wel, al doe ik je het nog even niet na  :o

3

Steffie90 schreef:

Soowww, hij is echt goed gelukt!
Met veel geduld kom je er wel, al doe ik je het nog even niet na  :o

Dank je!
Weet je dat het eigelijk heel erg mee valt..... :P
Enne.....het 'te zoet' stiekem wel een goed excuus was om wat minder plooien te maken en ik dus vrij snel klaar was vanmorgen  :D

4

Wat een vreselijk leuk taartje!  Mag ik hem opslaan als idee? Ik ben nog een hele erge beginner en moet het met mijn inspiratie vooral hebben van wat anderen maken..  O-) Dat met die plooien vind ik echt super leuk en wil ik binnenkort gaan gebruiken voor de taart van mijn oma!

~* Iemand vertelde mij ooit eens dat elke nieuwe dag een reden is voor een feestje. Houdt dat in dat elke nieuwe dag ook reden is voor een taart?! Dan ben ik voor!! *~

5

nasus schreef:

Wat een vreselijk leuk taartje!  Mag ik hem opslaan als idee? Ik ben nog een hele erge beginner en moet het met mijn inspiratie vooral hebben van wat anderen maken..  O-) Dat met die plooien vind ik echt super leuk en wil ik binnenkort gaan gebruiken voor de taart van mijn oma!

Tuurlijk mag dat.....vind mijn vorige plooientaartje wel mooier gelukt dan deze, maar voel me vereerd  :)

Ik vind'm helemaal super geworden,
moet ik toch ook eens gaan uitproberen :)
ik vind het kaartje eraan ook helemaal super :Y

7

Sandra-lala schreef:
nasus schreef:

Tuurlijk mag dat.....vind mijn vorige plooientaartje wel mooier gelukt dan deze, maar voel me vereerd  :)

Ja maar je vorige heb ik nog niet gezien. Ik ben rustig aan alle taarten aan het bekijken maar het zijn er zo veel! En elke dag worden het er weer meer.. Dus vandaar dat ik dit nu opsla als inspiratie :)

~* Iemand vertelde mij ooit eens dat elke nieuwe dag een reden is voor een feestje. Houdt dat in dat elke nieuwe dag ook reden is voor een taart?! Dan ben ik voor!! *~