Onderwerp: Angry Birds - Piratenbootjes - Viooltjes
De bootjes en mandjes zijn naar voorbeeld van de koekenbakkers, waarvoor mijn dank, ik moet nog veel oefenen, maar de kindjes waren er blij mee
Angry Birds van het www

Bedankt voor het kijken 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Angry Birds - Piratenbootjes - Viooltjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De bootjes en mandjes zijn naar voorbeeld van de koekenbakkers, waarvoor mijn dank, ik moet nog veel oefenen, maar de kindjes waren er blij mee
Angry Birds van het www

Bedankt voor het kijken 
wauw, mooi zeg.
en vind je viooltjes echt prachtig 
hahaha, die vogels zijn leuk! de anderen ook maar wij zijn thuis echt fanatiek met angry birds bezig!
hahaha, die vogels zijn leuk! de anderen ook maar wij zijn thuis echt fanatiek met angry birds bezig!
Hier ook !!
Vind je koekjes geweldig !!
hahaha die angry birds zijn erg leuk!
Nou, nog veel oefenen zeg je. Die koekjes zien er al prachtig uit hoor ! Koekjes met RI zijn ook jou ding hé, zo te zien.
De drie thema's die je hier showt zijn

Erg leuke koekjes 
Dank voor jullie complimentjes
Nou, nog veel oefenen zeg je. Die koekjes zien er al prachtig uit hoor ! Koekjes met RI zijn ook jou ding hé, zo te zien.
De drie thema's die je hier showt zijn
![]()
![]()
Ja, Koekebakkevlaaie, ik vind het erg leuk om te doen, in het begin wel een gedoe met dat RI, maar al doende leert men, en nu ben ik redelijk tevreden over mezelf
Als ik niet teveel naar de koekjes van Jel kijk dan, want die zijn zoooo ontzettend mooi en strak, dat krijg ik bij lange na niet voor elkaar.
Echt super! Ben vooral gek op je Angry Birds!!!
echt leuk en ik vind je viooltjes schattig,hoe heb je die gemaakt
echt leuk en ik vind je viooltjes schattig,hoe heb je die gemaakt
Ik heb het afgekeken van de Wilton site :
http://www.wilton.com/technique/Pansy
Met tip 103, er waren er ook heel veel mislukt, omdat ik *de slag* er maar niet in kreeg, veel proberen, en ineens had ik het, en leken het toch viooltjes 
Super koekjes allemaal. Dat veel oefenen valt volgens mij best mee.
Ik ben zelf sinds een paar weken bezig met koekjes en vind het ook super leuk om te doen (lees: verslaafd...). Ik kijk ook veel op internet bij een aantal amerikaanse dames. Volgens mij heb ik de Birds bij SweetSugarbelle gezien, kan dat?
Je piratenbootjes en viooltjes vind ik helemaal fantastisch! 
Super koekjes allemaal. Dat veel oefenen valt volgens mij best mee.
Ik ben zelf sinds een paar weken bezig met koekjes en vind het ook super leuk om te doen (lees: verslaafd...). Ik kijk ook veel op internet bij een aantal amerikaanse dames. Volgens mij heb ik de Birds bij SweetSugarbelle gezien, kan dat?Je piratenbootjes en viooltjes vind ik helemaal fantastisch!
Dank je wel,
Ja
, verslaafd kun je wel zeggen
Het duurt soms even voor ik iets leuk vind, maar als ik het dan leuk vind, kan ik er geen genoeg van krijgen, zo ook de koekjesmanie
)
Inderdaad van Sugarbelle, zo een leuke site , je kijkt je ogen uit 
Gertieneke,
Je meten aan Jel is de lat wel hoog leggen hé, ze is een pro.
Welkom to the Club van de koekjes(versier)verslaafden.
Sweetsugarbelle is ook mijn favoriet, leuk dat ze zoveel tutorials op haar blog deelt, heb er zelf al veel van geleerd en van geïnspikt. Geweldig gewoon !
Gertieneke,
Je meten aan Jel is de lat wel hoog leggen hé, ze is een pro.
![]()
Welkom to the Club van de koekjes(versier)verslaafden.
Sweetsugarbelle is ook mijn favoriet, leuk dat ze zoveel tutorials op haar blog deelt, heb er zelf al veel van geleerd en van geïnspikt. Geweldig gewoon !
Haha, ja daar heb je helemaal gelijk in, ik leg mijn lat vaak te hoog voor mezelf
Ik vind het blog van Sugarbelle ook heel leuk om te lezen en de tutorials zijn ook erg duidelijk Ik leer er ook veel van
ze zijn echt heel mooi., vooral die viooltjes
bianc22 schreef:echt leuk en ik vind je viooltjes schattig,hoe heb je die gemaakt
Ik heb het afgekeken van de Wilton site :
http://www.wilton.com/technique/PansyMet tip 103, er waren er ook heel veel mislukt, omdat ik *de slag* er maar niet in kreeg, veel proberen, en ineens had ik het, en leken het toch viooltjes
dankjewel,ga het vd week meteen proberen,vind violen altijd zo mooi
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Angry Birds - Piratenbootjes - Viooltjes