1

Onderwerp: Feedback gevraagd: Cupcakes

Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik ook besmet met het bakvirus. Voor twee verjaardagen heb ik nu cupcakes gemaakt en hoewel ze wel leuk worden, zijn ze nog niet super mooi.

https://lh4.googleusercontent.com/_WwGem4oblOI/TcL4pbuAwUI/AAAAAAAABoE/mGRXUNx1XcE/s640/P1010793.JPG

https://lh4.googleusercontent.com/_WwGem4oblOI/TcL4S6yKDdI/AAAAAAAABn0/y9BjtAhT-f8/s640/P1020042.JPG

Zelf had ik al het volgende geanalyseerd:

1. Het moet netter
2. Minder water gebruiken om te plakker (of misschien eetbare lijm gebruiken?)
3. Fondant niet te lang van te voren uitsteken omdat het dan scheurt met op de cc plakken

Maar goed... Ik zou heel graag meer tips van jullie willen horen!

2

Re: Feedback gevraagd: Cupcakes

Ik vind ze hartstikke leuk !

Groetjes, Conny

3

Hey Mlouske,

ik vind ze nu al erg leuk, leuke ontwerp en goede kleurencombi.
Ik denk dat je zelf wel goede punten hebt genoemd:je ziet inderdaad wat watervlekken, als je al water nodig hebt, is dat erg weinig.

Misschien een andere tip: als je de cc uit de oven even verzwaard met een plank of zo (zijn veel tips/menieren voor te vinden op het forum) wordt de bovenkant plat: dat is het makkelijker om de rondjes er mooi op te krijgen.

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

4

Ze zijn hardstikke leuk hoor

Groetjes Wendy

5

Schattige CCs.
Wij zijn natuurlijk heel kritisch omdat we zelf dit soort dingen maken. De meeste mensen zien die kleine schoonheidsfoutjes helemaal niet.
Je hebt de meeste verbeteringspunten zelf al genoemd.
Verder is het beter de letters/cijfers juist wel een beetje te laten drogen voordat je ze op de CCs doet zodat ze minder vervormen.

6

Leuk toch! En je wordt vanzelf creatiever :)

7

Thanks allemaal. Ik blijf oefenen! Dit weekend staan er moederdagcakejes op t programma :D