1

Onderwerp: hallo hallo!

Hallo allemaal,

Sinds een paar dagen ben ik lid van het forum dus hoogste tijd om me eens voor te stellen :D

Ik ben Lis en ben nu een jaar aan het bakken, wat begon als een leuke workshop is toch wel een kast vol hobby geworden... Zo zal het bij de meesten wel gegaan zijn denk ik. Eerst eens proberen en er dan achter komen dat het toch wel heul erg leuk is.

De howto´s had ik al helemaal ontdekt (hertjes, egeltjes, bierdoppen) helemaal leuk!!! Maar nu wilde ik toch ook me ergens mee kunnen bemoeien of vragen stellen en natuurlijk een beetje pronken met mn eigen werk, als ik er achter ga komen hoe ik foto's kan plaatsen haha.

Naast deze iet wat uit de hand gelopen hobby ben ik persoonlijk begeleider van 3 kinderen met een autisme verwante stoornis en werk ik 2 dagen in de week als klassen assistent op speciaal onderwijs (in mijn geval is dat met kinderen met een IQ tussen de 35 en 70) erg leuk en bij elk thema dat voorbij komt hoort inmiddels een taart :)

Eeeh wat valt er nog meer te vertellen? Oh ja ik ben 25 jaar en in trots bezit van een leuke vent (Michiel) en 2 ex-katers (Sjakie en Humphy)

Heb ik nog wat vergeten te vertellen? Vraag maar raak!

Liefs Lis

woman are angels, and when someone breaks our wings, we simply continue to fly... on a broomstick, after all we are flexible... ;)

2

Re: hallo hallo!

Wekom, leuk zo'n persoonlijk stukje!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

3

Whahahaha!! Ex-katers  :lol:  :lol:

Ik lach wel, maar onze hond is ook 'onklaar' gemaakt hoor  ;)

Welkom op dit supergezellige forum en ik zie je creaties graag terug in de parade  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Welkom op het forum|!

Heel veel plezier!

Liefs, Zanoni

5

bedankt voor jullie reacties ik zal eens even gaan uitzoeken hoe dat foto's plaatsen werkt want ik ben nu al een dag bezig om een avatar te plaatsen maar dat schijnt toch lastiger als ik dacht, nou ja ik blijk op mn foto toestel al heel lang de posterformaat instelling te hebben, ja dan heeft formatteren nog niet heel veel zin natuurlijk... haha.

liefs

woman are angels, and when someone breaks our wings, we simply continue to fly... on a broomstick, after all we are flexible... ;)