Onderwerp: bruidstaartdummy
ik heb een bruidstaart dummy gemaakt voor in mijn workshop ruimte, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie nog tips hebben
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » bruidstaartdummy
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb een bruidstaart dummy gemaakt voor in mijn workshop ruimte, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie nog tips hebben
Ik vind hem wel leuk geworden.
[feedback]
Probeer je taartjes met je smoother nog wat gladder te krijgen. Het lijkt nu alsof er veel butsen in ztten
Om in stijl met de rest van de taart te blijven zou ik de roosjes vervagen door zo'n zelfde bloem als op de zijkant. En misschien de mddelste bloem bovenop in de groene kleur. Maar dat is mijn persoonlijke voorkeur
Heb even op je site gekeken, maar zie daar geen workshops. Ga je binnenkort starten?
jaah gaa idd binnekort starten met mijn workshops..
na de bouvak is mijn workshop ruimte klaar,
dit hierboven was een oude dummy(piepschuim van binnen)
en die heb ik opnieuw gebruikt. deze heeft al een jaar in mijn winkel gestaan, alleen de bloemen zijn vervangen.
dus vandaar dat ie niet meer mooi glad is 
de kleur was een karwei, ik had geen olijf groen, dus dit was mijn oplossing!
Mooie taart ! Ben het helemaal met de tips van djehr eens, verder prachtig !!
Hi is leuk gedaan, maar moet toch wel een stuk strakker worden nog! Ook vind ik hem nog niet gracieus genoeg, ik mis wat, snap je me?
Hij ziet er leuk uit, maar als voorbeeld in je workshop ruimte, zou ik toch zorgen dat je een strakkere variant neerzet.
Juist op een dummy zou ik zeggen; pak uit met alle moois, technieken en stijl die maar kan.
Ik zal eerlijk zijn... ik vind hem niet zo mooi. Je bloemen zijn netjes en leuk gedaan (ik vind de roosjes wel mooi voor de afwisseling), maar ik vind het jammer dat de bekleding niet strak is. Bovendien is hij niet meer wit, bovenop vooral zie je veel stof zitten. De randen zijn ook niet mooi meer. Ik zou hem zo niet in mijn workshopruimte zetten. Misschien kun je de dummy afhalen (gewoon onder de hete kraan houden, dan smelt de fondant er zó af) en opnieuw bekleden.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » bruidstaartdummy