Onderwerp: Gohh, zal ik me dan ook maar voorstellen?
Hoi Allemaal,
Elke keer als ik iets zoek mbt taartenbakken dan kom ik hier weer uit (wat een cliche is dat inmiddels lijkt het wel..) en zo te zien ben ik niet de enige.
Omdat ik ook berichtjes wil kunnen plaatsen enzo, dacht ik laat ik maar lid worden en dus mezelf ook even netjes voorstellen.
Mijn naam is Susan, 20 jaar en ik woon nabij Utrecht. Ik heb een vriend maar woon voorlopig nog thuis bij mijn ouders. Ik heb nu z'n 4 of 5 creaties gemaakt die ik allemaal met de verkeerde camera gefotografeerd heb waardoor ik ze niet meer kan showen. Maar nu heb ik me voorgenomen om het voortaan gelijk online te zetten op mijn eigen foto album met een linkje hier op het forum.
Ik ben nog wel heel onervaren en maak niet zulke mooie creaties als jullie, maar daarom zet ik (straks dus.. in de toekomst enz..) mijn foto's er juist ook op zodat ik tips enzo kan krijgen
Hoe actief ik hier ga zijn hangt een beetje af van hoe druk ik het heb met school (Medisch en Biologisch lab-onderzoek op de HU) en andere dingen zoals Scouting en m'n vriend.
Nou ik hoop dat het hoe dan ook gezellig wordt en dat ik een hoop van jullie kan leren!
Groetjes,
Susan