1

Onderwerp: Gekke vraag misschien, maarrrr

Hebben jullie een foefje hoe jullie de letters mooi recht naast en onder elkaar krijgen? Mij lukt het namelijk niet zo goed. Ik plaats ze eerst om te zien hoe en waar ze moeten staan voor ik wat nat maak om te bevestigen. Heel vervelend. Een voorbeeldje:

http://1.bp.blogspot.com/-lKnFUtgsujM/Tb5MJcuyybI/AAAAAAAAAYI/Y1ll6yHRj1A/s1600/mdc+groot.JPG

Leuk simpel taartje en een leek zal het misschien net zo snel zien, maar ondertussen ziet zelfs mijn man dat de letters scheef staan :s

Kan ook een klein beetje liggen aan hoe de foto gemaakt is, maar ze waren wel scheef.

Alvast bedankt>

2

Re: Gekke vraag misschien, maarrrr

Ik vind letters plakken ook een moeilijk klusje. Dus ik wacht samen met je op de 'gouden tip'

Groetjes, Ilse  :)

3

liniaal eronder?

4

een reepje bakpapier erop leggen

Groetjes, Dorothea.

5

etmc schreef:

liniaal eronder?

:Y  :Y Yep zo doe ik het ook. Niet teveel lijm gebruiken en dan wanneer het nog een beetje wendbaar is, voorzichtig een liniaal eronder schuiven tot het recht is.

6

wat ik altijd doe is: letters  op strookje huishoudfolie leggen tegen een lineaal aan en in spiegelbeeld. Dan liggen ze in ieder geval recht. Dan proberen ze samen recht op de taart te krijgen.
Hoop dat je het snapt?

groetjes, anne-mieke

7

Dot schreef:

een reepje bakpapier erop leggen

da's een goeje :thumb:  :Y
Omdat ik meest koelkastvullingen gebruik, is de taart altijd klamvochtig wanneer de letters erop gaan en gebruik ik er geen lijm voor. Goed kijken voordat ze op de taart gaan en op hoop van zegen :o Met bakpapier lijkt het me idd makkelijk; een lineaal erop leggen zie je later nog ( :think: lijkt mij), omdat de taart dus vochtig is.

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8

Ok ik ga dat van het bakpapier en de folie eens proberen. Ik vind het storend.

Als ik marsepein op marsepein doe gebruik ik niets om te plakken maar als ik fondant op marsepein doe wel, want de fondant is altijd zo droog vind ik.

Bedankt voor alle tips dames. Top!