1

Onderwerp: bruidstaart 6 hoog hoe breed lint erom?

Dames/heren,

heb even jullie advies nodig!
Ik ga een witte bruidstaart maken met een bloemenwaterval. Nu wil ik o.v.v. het bruidspaar om de taart een fuchsia lint maken, hoe breed moet ik het lint hiervoor nemen?

gr. kim

2

Re: bruidstaart 6 hoog hoe breed lint erom?

Hoe breed (om de taart heen) of hoe hoog (de hoogte van bijv. je cake board/cake drum)?

Ik denk het laatste, ik zou gaan voor wat je zelf vooral mooi vindt, vindt passen bij de taart/sfeer/het bruidspaar/etc.......

ik bedoel dat ik lint rondom de onderkant van de taart wil maken, hoe breed moet het lint dan zijn, wat is het mooiste smal of wat breder je kan kiezen uit een hoop verschillende maten ik dacht zelf 25mm.

4

ik heb vorige week bij de hebshop het witte lint gekocht van 25 mm hoog (of breed, tis maar net hoe je het bekijkt :) ) en die komt rond mijn bruine bruidstaart van 4 hoog. ik vind het erg mooi lint en als je het nog breder doet gaat het denk ik nogal overheersen. bij jou is fuchsia al een contrasterende kleur dus lijkt me 25 mm breed genoeg. bij mij is het bruine taart met wit lint en dus ook behoorlijk contrasterend.