Onderwerp: strik van gelatine
iemand ervaring met gelatine strik?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » strik van gelatine
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
iemand ervaring met gelatine strik?
Nog niet, sorry, heb je niks aan. Heb wel alles klaarliggen om het te proberen dus één dezer dagen wel....
Succes, ik lees even mee!
(Heb je al op YouTube gekeken? Daar zag ik eens een heel leerzaam filmpje!)
Oeps t was niet YouTube, maar hier....
Of hier: http://cakecentral.com/modules.php?name … mp;start=0
Geen ervaring helaas, wel een keer een demo van ACDS gezien!
das leuk. gaat ik ook eens proberen!
ik ga het gewoon proberen maar heb nog wel wat vragen erover zoals met wat plak je die lussen vast,gewoon water? ikzie wel of het lukt,vind het er wel grappig uit zien
nou heb het geprobeerd maar is niet gelukt,na het opdrogen valt het gewoon uit elkaar en voelt nog nat aan,misschien te weinig poeder gedaan,nog langer dan 5 uur laten drogen,iemand een idee?
Dit moet ik ook een keer proberen, Kan je de materialen en ingredienten hier in de webshop kopen?
Zo niet, waar dan?
ben erg nieuwsgierig
je hebt alleen maar gelatinepoeder nodig,water,en kleurstof,en van die dunne reliefmatjes die je voor tasjes enzo gebruikt,tenminste die heb ik liggen en dat werkt wel,alleen valt het dus uit elkaar,op het filmpje zien ze er ook mooi dun uit
ik ga het van de week ook maar eens proberen kijken of het mij lukt dan laat ik het wel even weten!!
Ik heb dit een tijd geleden ook gezien op cakecentral en me voorgenomen dit te gaan proberen. Nog niet gedaan
Waar halen we gelatinepoeder vandaan?
das leuk. gaat ik ook eens proberen!
ik ook!
Ik heb dit een tijd geleden ook gezien op cakecentral en me voorgenomen dit te gaan proberen. Nog niet gedaan
![]()
ik heb het bij een molen vandaan die zelf nog meel maalt enz en ook poeder had, ik het ook nog agar agar liggen, dat is ook in poedervorm en de vegetarische variant van gelatine. Dat kan je bij een toko halen, zal ook even proberen of het daar mee gaat.
smollebulle schreef:Ik heb dit een tijd geleden ook gezien op cakecentral en me voorgenomen dit te gaan proberen. Nog niet gedaan
![]()
ik heb het bij een molen vandaan die zelf nog meel maalt enz en ook poeder had, ik het ook nog agar agar liggen, dat is ook in poedervorm en de vegetarische variant van gelatine. Dat kan je bij een toko halen, zal ook even proberen of het daar mee gaat.
Oh ja, agar agar heb ik een keer gezien bij de toko. ik probeer een keertje een reformwinkel voor de gelatinepoeder.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » strik van gelatine