1

Onderwerp: schalen van xenos ook goed voor zwangere buik te maken?

ik lees iedereen over de blanda schalen van ikea maar ik kom daar helaas nooit. Nou zag ik bij de xenos net zulke schalen. Kunnen die ook gebruikt worden voor de zwangere buik? Het viel me alleen op dat er op de bodem een plat rondje op zit. Als de schaal dus zal gebruiken dan zal ik een putje in me buik hebben, werken jullie die dan weg met botercreme? of is die blanda van de ikea echt werkelijk helemaal rond? de bodem dus ook.......

2

Re: schalen van xenos ook goed voor zwangere buik te maken?

die van ikea is helemaal bol je kunt dier van xenos wel gebruiken maar kunt dan beter de repen techniek gebruiken want soms geven die van xenos af.en je kunt het wegwerken met botercreme

3

action heeft ook van die bolschaaltjes. kun je ook mee bakken. hebben alleen wel zo'n plat stukje bovenop

4

:think: de blanda's hebben toch ook een stukje plat?!? Anders zouden ze omvallen :Y . Misschien is die van de Xenos/Action ietsje platter, maar dat werk je wel weg met afsmeren volgens mij :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

Die van Xenos hebben een groter plat gedeelte dan die van IKEA. Ik zou zelf niet bakken in die van de Xenos omdat dit toch ander materiaal is dan die van IKEA. En geven idd af

hm oke dan zal k eens moeten bedenken hoe ik aan die schalen kan gaan komen want ik kom zelf nooit bij de ikea helaas...