1 Laatst bewerkt door Steffanie (01-05-2011 18:17)

Onderwerp: Bekleden/versieren cupcakes

Hallo,

Ik ben nieuw op de site en weet niet heel goed waar ik mijn vraag moet neerzetten omdat hij volgens mij onder 2 categorieën kan vallen. Ik gok dat het hier goed staat...?

Ik ben pas geleden begonnen met cupcakes maken maar wil ze nu ook gaan versieren. Ik heb dus absoluut geen ervaring met dit soort dingen en hoop op jullie tips. Ik wil een bestaand logo op cupcakes maken waar alleen maar tekst op staat. Daarbij heeft het logo een zwarte achtergrond. Ik dacht hiervoor marsepijn te pakken als achtergrond en de letters te maken met icing. Maar... is dit een goede combinatie of past het qua smaak absoluut niet bij elkaar? Ik heb al uitgeprobeerd of de tekst op de cupcakes past en dat lukt in principe wel.

Alvast bedankt voor de hulp.

Mvg,
Steffanie

2

Re: Bekleden/versieren cupcakes

Dat gaat prima hoor! Icing wordt heel vaak gebruikt om marsepeine taarten te decoreren. Veel plezier!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

3

Hartelijk dank. Dan ga ik er eens flink mee aan de slag.  :)

4

Ik zou beide van fondant maken.

Ik print dan het logo uit, trek het over op dun karton, knip het uit en dan kun je zo om het karton heen je fondant uitsnijden met een mesje.

Succes!

5

Dat is ook een idee ja. Ik moet dan alleen oppassen dat het niet te groot wordt ivm dat het maar cupcakes zijn. Maar bedankt voor de tip. :)