Onderwerp: 't zandkasteel, uuuuuuren werk maar een big smile van dochterlief!!
M'n kleine meid werd 2 jaar en we zouden een sprookjesboomfeest doen. Alles gekocht en wat taarten van het forum laten zien. Begint ze te scanderen: tototaart, tototaart, tototaart. Tsja.......dus liggen de sprookjesboomvlaggetjes nog op zolder en kreeg madam een zandkasteelfeest. Daar hoort een taart bij en toen we op het forum keken was ze erg kritisch. Ze vond dat alle figuren, dus Toto, Sassa én koning Koos erbij moesten. Aangezien ik nog nooit figuren heb geboetseerd was dat een hele uitdaging. Ben een week van te voren begonnen. Uiteindelijk wel tevreden, maar de perfectionist in mij ziet nog vele minpunten, zoals de kleur van Toto, en de scheve torens. Maar toen de visite hem zag en iedereen in de ooohs en aaahs schoot was ik toch wel trots. En het koppie van m'n kleine meid maakte alles goed!!!! Oh ja, gevuld met aardbeienbavarois (alle drie de lagen) en bosvruchtencompote. Afgesmeerd met bc. Vinden wij gewoon het lekkerst.....
Bedankt aan mede zandkasteelbaksters voor de inspiratie. Als iemand het de moeite waard vindt om deze op te slaan, ga je gang!
Alvast bedankt voor het kijken en tips zijn altijd van harte welkom!
Het kasteel
Toto
koning Koos
Sassa