1

Onderwerp: Graag feedback, mijn eerste toef

Deze avond heb ik mijn eerste toef gemaakt. Aan het einde van het schooljaar wil ik de leraren graag een cupcake met toef geven, daarom wil ik graag weten wat jullie ervan vinden en wat ik kan verbeteren.  :Y

Ik vond het in ieder geval erg leuk om te maken! Ik ga het nu een nachtje laten staan om te kijken hoe het er morgen uit ziet, ik ben benieuwd. Morgen ga ik proeven dus!

http://img51.imageshack.us/img51/2509/img3377q.jpg

2

Re: Graag feedback, mijn eerste toef

Ik vind het een hele mooie toef, ik zou hem iets minder hoog maken. Maar ik ben benieuwd hoe het morgen smaakt, wat voor smaak toef is het?

Groetjes, Conny

3

gewoon mooi. Ik vind het wel leuk zo hoog

4

De cupcakes kan je het beste in een bakvorm bakken, dan bewaren ze goed hun vorm. En ik zou in ieder geval iets bovenop doen. Wat je ook kunt doen is andersom spuiten. Nu heb je van buiten naar binnen gespoten, maar als je van binnen naar buiten spuit krijg je ook een leuke toef, gewoon eea proberen en een beetje opleuken met bloemetjes, zilveren balletjes, alles kan...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

5

Bedankt voor de feedback! Een beetje een late reactie, maar ik ben een week naar Parijs geweest.
De toef is gemaakt van meringue botercreme, ik vond het vrij zoet maar wel lekker!