1

Onderwerp: geen inspiratie opdracht taart

Weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag anders mag hij verplaatst worden.

Ik moet voor a.s maandag een taart maken, maar heb even geen inspiratie, kreeg ook pas vandaag de opdracht+info.
De jongen waar het voor is wordt 14 jaar, houdt van gamen (vooral Japanse games) en tekenfilms...

Ik dacht eerst een ds te maken ofzo maar het lijkt me zo moeilijk! Ben nog niet zo lang bezig dus wil niet iets wat al te moeilijk is, hebben jullie misschien ideeen of suggesties? :)

"In every generation there is a chosen one.  She alone will stand against the vampires the demons and the forces of darkness. She is the slayer."

2 Laatst bewerkt door Zanoni (29-04-2011 18:01)

Re: geen inspiratie opdracht taart

Wat dacht je van zo'n DS? dit is gewoon rechthoekige taart
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LJR34PD6.jpg

(foto via google gevonden)

Liefs, Zanoni

3

Thnx maar ze willen een ronde taart en vragen of het vierkant mag doe ik liever niet omdat ik nog nooit een vierkante taart heb bekleed en ik dat eerst een keer wil oefenen alvorens ik dat bij klanten ga aan bieden ;)  :)

"In every generation there is a chosen one.  She alone will stand against the vampires the demons and the forces of darkness. She is the slayer."

4

Wat dacht je van de Japanse vlag? Wit met een rode stip in het midden.  En misschien een manga-achtig meisje?

En Mario kan natuurlijk ook... is van Nintendo en dat is een Japans bedrijf. Lekker nostalgisch!

Succes!
Groetjes Grietje