Onderwerp: we zullen doooooooooooorgaaaaan....... lalalalie da
tja je moet wel toch? je kan wel zo stom zijn om over een metalen hekje bij de voetbal te klimmen op mijn leeftijd, maar als je dan valt, vergaat van de pijn, toch weer opstaat om vervolgens flauw te vallen omdat het toch wel heel veel zeer doet. een beetje misselijk bent, beetje last van je ribben en elleboog en een bult op je kop.... ach, net doen of er niets gebeurd is, het is tenslotte pasen en het is lekker weer wanneer ik op de tribune zit bij het voetbal toernooi van mijn oudste......
alleen de nacht erna en de volgende dag ging het toch wel iets minder. toch maar even langs de huisarts, dan blijkt dat je 4 ribben gekneusd hebt waarvan 2 toch wel iets zwaarder en een lichte hersenschudding van toen ik tijdens de 2e val met mijn hoofd op het metalen hek terecht kwam. de assistente zei ook al: tja op jouw leeftijd over een hekje klimmen???
gelukkig kennen wij elkaar al wat langer dan vandaag.
maar dokter, je kunt wel zeggen dat ik rustig aan moet doen, maar ik moet nog een flinke bruidstaart maken en dat gaat toch echt wel door hoor!!!!
gelukkig had ik de roosjes al eerder gemaakt. en wat ben ik dan voor het eerst met taarten maken blij met dit weer, want het fondant was niet meer zo keihard om door te kneden
maar ik had al snel door dat wanneer ik flink mijn adem inhield als ik iets kracht moest zetten, het dan nog redelijk te doen was met de pijn (zoals een aantal van jullie al weten ben ik helaas allergies voor pijnstillers, ja zelfs soms voor paracetamol
) dus kiezen op elkaar en dooooooooorgaaaaaan!!!!
het bruidspaar wilde een taart voor 180-200 personen. dat zou mijn grootste opdracht ooit worden. ik had al wel aangegeven dat ik niet hoger stapel dan 4 hoog en de rest zou dan iets anders mee gedaan worden anders zou ik er niet aans aan beginnen. het is dan wel hobby, maar ik moet er zelf ook wel achter staan bij wat ik durf en doe. maar zij wilden allemaal losse taarten, 3 versierd met zonnigrood gekleurde rozen waar zij dan zelf voor een standaard zouden zorgen en de rest grote snijtaarten zoals de bruidstaart maar dan zonder rozen. nou, dat durfde ik dus nog wel aan. bij de grootste is een uitsparing in het midden gelaten omdat zij daar nog een beeldje (wat voor hen veel betekent) in kunnen zetten. dus dat staat niet zo mooi op de foto, even als mijn mini springvorm en een potje crisco
hier zijn ze dan want een heel verhaal voor eigenlijk dus maar redelijk simpele taarten. ik heb er dus nog 6 extra bij zoals de grootste maar dan zonder de roosjes.

wens je veel beterschap !!
.
.