1

Onderwerp: help? decoratie bewaren?

Zondag lever ik een bert en erni stapeltaart af bij me vriendin.
MOrgen ga ik de taarten bakken 2 grote ronde boven opelkaar en 1 mep taartje daar weer boven op en 2 aparte mep taartjes voor de kindjes.
ik heb vanavond alle gezichten gemaak voor op de taart rand, deze heb ik een een plastic afsluitbare taart doos (van de xenos) gedaan kan ik dit er dan vrijdag uiterlijk zaterdag opplakken?
kan het zolang bewaart worden, wordt wel iets harder heb ik al gemerkt.

2

Re: help? decoratie bewaren?

Ja, makkelijk.
In zo'n afgesloten bakje kan je het heellang bewaren.
Of het veel harder wordt, hangt vooral van de fondant af.

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

3

Okay dankjewel!
heb ik al dat werk niet voor niks gedaan! Ik bedacht me opeens als het dan nog maar goed is.

4

Bewaren kan zolang als de houdbaarheidsdatum op je verpakking fondant/marsepein aangeeft.

Harder wordt het idd doordat er lucht bij komt.........als je dat niet wilt zul je het luchtdicht en liefst ook lichtdicht (tegen verkleuren) op moeten bergen........

5

En mss handig de volgende keer een andere topi-titel dan help? kiezen........krijg je waarschijnlijk meer reacties. Bijna iedereen zoekt hulp  ;)

voor zover ik begrijp heb je voor de decoratie gezichtjes gemaakt en die wil je bewaren. Dat heeft mijns inziens weinig met bekleden te maken, [move]--> TD algemeen

ik zal je titel aanpassen, want 'help!' is niet handig voor de zoekfunctie n dat geldt overigens voor ieder topic, iedereen wil hulp.

en antwoord op je vraag, donker wegzetten.
dit soort (veel gestelde) vragen staan ook in de FAQ

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs