1

Onderwerp: carrot cake voor bruidstaart..HELP.....

ik heb morgen een bruidsproeverij ,en ze willen proeven biscuit,chocolade biscuit en carrot cake...

Ik heb nog nooit eerder deze cake gemaakt voor een bruidstaart,ik heb een recept gevonden,en deze gebruikt,maar ik vind de cake niet echt stevig,en ik denk niet dat deze recept gescjhikt is voor een stapel taart  :s
Wie heeft al een stapel taart gemaakt met carrot cake,of een combinatie van carrot cake en biscuit in hetzelfde stapel?
Is het goed gegeaan,en ik dacht omdat carrot cake zwarder is dan biscuit,dan beter de onderste laag van cake maken,n de bovenste(4)van biscuit...
Maar ik heb nog geen ideale recept gemaakt,en ik zoek dan een recept dan beter van structuur is,en ook niet ombelangrijk,dat lekker samaakt..
Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen....

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht

Re: carrot cake voor bruidstaart..HELP.....

Hoi,

Je kunt ook eerlijk vertellen aan het bruidspaar dat je carrot cake nog nooit gemaakt hebt, maar goed, ik kijk meestal op smulweb omdat daar hele goede recepten op staan.
Deze bijv:
http://www.smulweb.nl/1106699/koken/rec … wortelcake

3

Ik gebruik wel regelmatig carrot cake. Stevig genoeg hoor alleen je moet het wel een dag of 2 dagen van tevoren bakken zodat hij goed stevig is. Recept, ik zou gewoon verschillende uittesten die je lekker lijken. Je kunt bijvoorbeeld met het bruidspaar afspreken dat je nog niet het ideale recept hebt maar dat je voor ze op zoek gaat. De andere smaken kunnen ze toch al wel proeven.
Wat stapelen betreft, eerst altijd de cake en dan de biscuit. Let wel op hoogteverschillen, waarschijnlijk moet je ergens bijsnijden als je verschillende taarten gebruikt. Ook kun je voorstellen een standaard te gebruiken. Succes ermee.

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

Hoi meiden

bedankt,ik heb een recept gevonden,en ze vonden wel heerlijk,en na veel uitleg hebben ze toch besloten voor biscuit,en 1 kleine (10x10)van carrot cake om in te vriezen...

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht

5

:thumb:

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl