1

Onderwerp: Hulp gevraagd bij het maken van een puzzeltaartje

Ik zou graag dit puzzelplaatje proberen te maken http://www.shihtzuclub.nl/images/kleurplaat5.jpg maar heeft iemand er een idee van hoe ik dit het best doe met de haartjes? Het lijkt mij niet zo mooi als ik het met gewone effe vlakken doe. Alvast bedankt voor de tips! Sorry als ik niet onmiddellijk reageer maar morgenochtend word ik geopereerd en zal erna wat moeten rusten (puzzelen en taarten is toch rusten? ;-) )

2

Re: Hulp gevraagd bij het maken van een puzzeltaartje

Misscien met een mesje of tooltje veel lijntjes trekken in een 'vlak' puzzelplaatje. Of met een knoflookpers strengen in een kleur maken en ze op dit manier puzzelen?

Sterkte met je operatie en veel plezier met puzzelen.

Groetjes Sanne

Oef, die is wel heeeeel moeilijk, maar ik heb dan ook niet veel puzzelervaring. Ik ben wel erg benieuwd naar je taart.

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

4

Dit is geen gemakkelijke wel een uitdaging!

Ik zou de snoet maken in volle fondant/marsepein met oogjes en snoet/neus wat hoger en dan zou ik al het haar met de dunne sugargun sliertjes doen. De lookpers lijkt me te grof. En dan een strik in de bovenste sliertjes voor het staartje.

5

Schilderen?

6

Karin09 schreef:

Schilderen?

Zou ik ook doen. De kop wel uitsnijden en daarop haren schilderen. Ik kan niet goed schilderen maar wel puzzelen, al zeg ik het zelf  :o , maar zou deze, denk ik, niet aandurven om te puzzelen.

7

ik zou alles met de sugergun maken.  en idd de kleinste gaatjes gebruiken voor de haren. wel eerst de ogen en de neus en mond op je papier leggen en dan pas beginnen te werken aan de haren.. of alles met marsepein uitsnijden en dan met een mesje heel fijn allemaal nerfjes maken.. (streepjes.) dan dus eerst de hele vorm van marsepein uitsnijden en vormen...

goed gebruik maken van veel verschillende grijstinten voor diepte effect!

succes!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl