Onderwerp: Mijn paastafel..

Met mbc ananas en kokos

en de cakeballs..
Taartje zet ik nog even op de juiste plek 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn paastafel..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Met mbc ananas en kokos

en de cakeballs..
Taartje zet ik nog even op de juiste plek 
Jeetje wat een werk heb jij ervan gemaakt zeg, ziet er echt super uit.
Zo, dat is pas feestelijk! Een schitterend geheel!
Ziet er heel mooi uit! Mag ik vragen hoe je die cake poppers hebt gemaakt en waar je je materiaal gehaalt hebt daarvoor?
Ziet er heel mooi uit! Mag ik vragen hoe je die cake poppers hebt gemaakt en waar je je materiaal gehaalt hebt daarvoor?
Neem aan dat je de push cakes bedoelt ??
Die heb ik hier via het forum gekocht maar er zijn ook diverse webshops die ze nu verkopen...
Ziet er allemaal heerlijk én erg mooi uit!!
nomnomnom 
Cato1989 schreef:Ziet er heel mooi uit! Mag ik vragen hoe je die cake poppers hebt gemaakt en waar je je materiaal gehaalt hebt daarvoor?
Neem aan dat je de push cakes bedoelt ??
Die heb ik hier via het forum gekocht maar er zijn ook diverse webshops die ze nu verkopen...
kan je misschien zo'n site geven want ik zoek ze al heel lang en kan het nergens vinden! bedankt!
in dit topic staan een aantal namen van webshops die ze hebben, succes !!
Dusss met hoeveel mensen ging je er van eten????
Heel mooi en heel erg veel 
Tjee, ik snap wel dan men niet wist waar te beginnen. Wat heb jij een hoop werk verricht
Ziet er prachtig uit.
Dusss met hoeveel mensen ging je er van eten????
Heel mooi en heel erg veel
Thx meiden, we waren met z'n 12en , maar ondanks dat er flink gegeten is had ik weer veel te veel ( ben altijd bang dat ik te kort heb
)
Heb het e.e.a in de vriezer gedaan, dus het komt wel goed 
Ziet er echt mooi uit 
Hmmmmmmmmm, ik had graag willen aanschuiven hihi! Vind je taart ook prachtig! Echt helemaal mijn kleur en stijl
!
Wauw wat ziet dat er allemaal leuk en lekker uit...had ook graag willen aanschuiven!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn paastafel..