1

Onderwerp: Workshop Colette taart eindigt in drama

Ook ik heb zaterdag de workshop mogen doen Suuz bij Kim en het was verschrikkelijk gezellig en veel geleerd.

Ook mijn taart was niet af aan het eind van de dag, maar keurig in een grote doos gedaan en naar huis gereden.

Tot mijn grote schrik toen ik de doos thuis opende was de hele boven taart scheef gezakt op de onderste, Maar met veel restauratie werk heb ik er toch nog een toonbaar exemplaar van kunnen maken.

Vandaar dat de boventaart ook niet meer zo strak is en ik alleen de mooiste kant laat zien, want in de ondertaart zaten een paar flinke scheuren in het fondant, die ik allemaal wel dicht heb kunnen maken maar ze blijven toch enigszins zichtbaar.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PHKCPPNE.jpg

2

Re: Workshop Colette taart eindigt in drama

Wat zonde zeg...hard gewerkt en dan ineen gezakt..

Maar meid...wat ziet hij er nog mooi uit zo! Je hebt er echt een prachtige taart van gemaakt hoor ,super!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

3

Hij is hartstikke sjiek geworden zeg! Super!

Mijne heeft de autorit ook niet helemaal overleeft... hoop dat ik hem nog aan de praat ga krijgen. Anders maar gewoon een nieuwe maken, het ging toch om de techniek uiteindelijk.

Als het kon zou ik met mn kennie trouwen..

Vind het ondanks dat het niet helemaal gegaan is zoals jij graag wilden het geweldig leuke taart is geworden :)

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

5

o wat jammer van zo een prachtige taart! Leuke kleuren heb je gebruikt!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

Mijn Colette heeft de reis naar Ahoy en 's nachts weer terug ook niet overleefd.... Taart toen maar in 2en gedeeld :) Binnenkort een dummy maken op bianca's manier: met "schimmel"  :lol:

Gwen, ik zie nu dat je in Wassenaar woont, leuk daar heb ik mijn hele jeugd doorgebracht  :D

Daarom had ik ook gezegd dat je hem het beste in tweeën kon vervoeren, omdat hij de dag erna pas echt stevig is.
Erg jammer dat je bolletje gezakt is, maar het resultaat is nog steeds erg mooi hoor!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

8

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Daarom had ik ook gezegd dat je hem het beste in tweeën kon vervoeren, omdat hij de dag erna pas echt stevig is.
Erg jammer dat je bolletje gezakt is, maar het resultaat is nog steeds erg mooi hoor!

je heb ook helemaal gelijk alleen dacht ik daar aan toen ik thuis de doos open maakte.
Maar een goed excuus om het nog een keer te maken

9

Een beschadigde Collette is nog steeds mooi!!!

10

hij is en blijft toch nog steeds mooi. Heel leuk die gouden afwerking op het bovenste bolletje en het fijne van die van jullie is.... je kan hem gewoon nog opeten :D

groeten, Bianca
TAART in huis

Jammer dat ie de reis niet heeft overleefd, maar ik vin hem erg mooi hoor! :thumb:

12

Post schreef:

hij is en blijft toch nog steeds mooi. Heel leuk die gouden afwerking op het bovenste bolletje en het fijne van die van jullie is.... je kan hem gewoon nog opeten :D

Hij wordt niet opgegeten hoor, hij staat te pronken in mijn schoonheidssalon, ik laat hem lekker in drogen en als het er niet meer uit ziet maak ik een nieuwe van oase  :D

13

wat vreselijk dat ie zo instorten

vind hem nog wel erg mooi geworden (denk dat dingetjes even weg)

14

Ik vind het nog steeds een plaatje!

15

Oje de mijne is ook scheef gezakt, maar de bewoners en collega's hebben er heerlijk van gesmeuld, zal morgen de foto laten zien

16

oooooo/...helen wat zonde...
maar eerlijk moiet ik wel zeggen dattie super mooi is..

* die van mij staat nog te wachten op decoratie*
Maar vanavond en morgen heb ik mijzelf een vrije dag gegeven... :Y

17

ik kan me voorstellen dat je enorm baalde, dat de bovenste is gezakt.
Maar hij is evengoed een plaatje waard. Mooi gedaan

Post schreef:

En lekker dattie was  :lol:
Het bovenste bolletje werd met veel ooohs en aaahs in ontvangst genomen door mijn schoonouders, ik heb veel geleerd tijdens de workshop en ik heb een topdag gehad! En dat is toch waar het uiteindelijk om draait!

Suuz, nogmaals bedankt  :thumb: