Onderwerp: Vlindervangster
Helaas brak haar duim waardoor het netje niet meer in haar handen bleef zitten.
Gevuld met piepschuim.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Vlindervangster
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Helaas brak haar duim waardoor het netje niet meer in haar handen bleef zitten.
Gevuld met piepschuim.
Gevuld met piepschuim.
BAH, das toch niet lekker...
Maar echt heel erg mooi gemaakt!
(ben jaloers... , zou willen dat ik zoiets moois kon fabriceren!)
jeeeetje wat mooi!!
echt een sprookje!
ik vind je meisje echt heel erg mooi. Vind alleen de strik erg groot.
Mooi gezichtje en leuke details
Mooi popje, lief gezichtje en dat haar is ook heel mooi gedaan
De jurk en het schortje hebben mooie details Inderdaad de strik zou ik ook wat kleiner doen
een heel erg lief snoetje, mooie details
super knap gemaakt!
Mee eens!
Het is een prachtig plaatje. De vlinder is fantastisch het netje is mooi, de poes is leuk de armen en het hoofdje zijn perfect, haar haren zitten goed... al met al een prachtige dame!!
Wat mooi geboetseerd, dat gezicht en die handen zo fijntjes, super!
Wauw prachtige expressie !
Héél knap gedaan hoor.
Jeetje, wat ontzettend knap gemaakt!
Ohhwww geweldig zeg. Heb je dat allemaal geboetseerd, of heb je voor de armen malletjes gebruikt?!?!??!
Mag ik hm opslaan ter inspiratie?
Schitterend, en wat heb je die haren leuk gedaan....en wat een leuke poes.....mooie vlinder ook.....leuk gezichtje van dat meisje....kortom......super
Dank jullie wel!
De strik had eigenlijk iets anders gemoeten. Ik had nog twee extra lussen gemaakt zodat ook de strik een vlindervorm zou krijgen, maar helaas dat werd iets te zwaar. Daarom alleen de grote lussen, maar inderdaad had ik beter de kleine lussen kunnen gebruiken.
Ohhwww geweldig zeg. Heb je dat allemaal geboetseerd, of heb je voor de armen malletjes gebruikt?!?!??!
Mag ik hm opslaan ter inspiratie?
Het is allemaal geboetseerd, maar heb er wel lang over gedaan voordat ik de armen en het gezicht goed genoeg vond. Dat is het grote voordeel van een dummy, die hoef je niet in een dag af te hebben.
En tuurlijk mag je hem opslaan, vind ik alleen maar leuk!
hele leuke en mooie meid
Wauw!! Ik ben het eens met de strik.
Maar verder echt schitterend net als de rest van je taarten trouwens.
Dat haar! Zo mooi gedaan!
Hoe heb je dat gedaan? Daar zou ik heel graag eens een how-to van zien...
Ik heb tot nu toe een keer een kwastje gemaakt, met thee-ei, nu heb ik eindelijk een sugar gun, sinds deze week dan.... dus die dunne sprieten gaan nu beter lukken... maar dan nog... hoe voorkom je dat t breekt?
Hoe begin je?
Het haar is inderdaad met de sugar gun gemaakt.
Je moet je fondant mengen met héél veel crisco, dan komt het makkelijker je sugar gun uit en hoef je ook niet zo hard te knijpen. Ik zorg dat ik een bundel haar heb en geen "losse" haren, dit krijg je door met een mesje de fondant van je gun los te snijden, dan plakt het in een bundel aan elkaar. Op maat maken (in model brengen) kan altijd met een schaar (nadat het op het hoofd zit), wel voorzichtig anders plakken de haren aan de onderkant aan elkaar.
En niet te veel met je vingers eraan zitten, op het hoofd plakken en dan met een kwastje de haren op de goede plek leggen.
Dankje voor de duidelijke uitleg!
Dat gaan we proberen:)
Heb je ook nog tylose door de fondant gemengd?
groetjes
Suzanne
Wat prachtig!, poes is ook leuk!
Iedereen bedankt voor de complimenten!
Dankje voor de duidelijke uitleg!
Dat gaan we proberen:)
Heb je ook nog tylose door de fondant gemengd?
groetjes
Suzanne
Hoi Suzanne,
ik heb geen tylose door het haar gedaan.
Tijdens een workshop is me vertelt dat als je fondant met tylose uit de sugar gun wilt krijgen, dat je dan het fondant heel even door warm water moet halen en het vervolgens goed doorkneed, waardoor het soepel wordt.
Succes met proberen!!
hhmm ook, verschillende mogelijkheden dus..... Ik zal je zeker mijn probeersels laten zien
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Vlindervangster