1

Onderwerp: bloempotje voor de paasdagen (schoonmoeder houdt van paars)

Nou, geinspireerd door de Mjam die ik gisteren heb gekocht...kon het niet laten om voor 2e paasdag een lekker bloempotje voor ons zelf te maken. En voor mijn schoonouders die op visite komen.
Had zelf achteraf de kleuren anders gewild...en zie dat een binnenkant doorgelopen is, maar dat valt dan pas op op de foto, ach in de natuur is het ook niet altijd vloeiend  :) Vind hem zelf wel leuk gelukt!

http://94.100.120.4/1288450001-1288500000/1288477201-1288477300/1288477215_5_9YMM.jpeg

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

Re: bloempotje voor de paasdagen (schoonmoeder houdt van paars)

ohja, hij is trouwens 15 cm doorsnee...en 40 cm hoog. Dus geen klein cupcakegebakje.
En gevuld met passievruchtcreme en lemoncurd, lekker fris met dit warme weer!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

3

Re: bloempotje voor de paasdagen (schoonmoeder houdt van paars)

Wow, die is mooi hoog zeg! En hoe heb je de binnenkant van je bloemen zo gekleurd?

Re: bloempotje voor de paasdagen (schoonmoeder houdt van paars)

Dankjewel, zijn 2 biscuits op elkaar en een bolletje! De binnenkant van de bloem heb ik vorige week bij mijn dochter afgekeken, die deed gewoon een bolletje andere kleur in het midden, omdat ze 1 kleur zo saai vond...en toen zag ik dat dat eigenlijk best goed ging.

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

5

Re: bloempotje voor de paasdagen (schoonmoeder houdt van paars)

40 cm hoog???? Is dat niet een beetje heeeeeeeeeel hoog? Hij is helemaal leuk!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

6

Re: bloempotje voor de paasdagen (schoonmoeder houdt van paars)

Gaaf hoor zo met die knalpaarse kleur, daar houden we wel van!
Top taart!enne..... met recht 40 cm de hoogte in  :D

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

7

Re: bloempotje voor de paasdagen (schoonmoeder houdt van paars)

:thumb:

:think: op wat voor schoteltjes leg je dan een stuk taart van 40cm?  :think: een dinerbord,  :think: een sier-onderbord... ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Re: bloempotje voor de paasdagen (schoonmoeder houdt van paars)

hahaha, geloof dat 40 idd wel een  beetje veel is...........eh, zal 30 cm geweest zijn denk ik, hij was in ieder geval wel hoog! En heb de hoogte natuurlijk in 2 stukken gesneden......anders werd het wel heel veel!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!