1 Laatst bewerkt door Taarterataaa...! (15-07-2012 20:46)

Onderwerp: Een PAAS KONIJN!!! Of toch.....

.... nee toch maar gewoon Nijntje!

Voor een kleine meid die haar eerste verjaardag mag gaan vieren.

De vulling:
Boven: Chocoladebiscuit + vanillecrème, gesmolten witte chocolade en bosvruchten jam.
Midden: Caramelcrème en banketbakkersroom.
Onder: Bastognecrème en aardbeienjam.

Meptaartje:
vanillecrème en bosvruchten jam.

Nu lekker genieten van de zon!

http://www.zinintaart.com/Mijn_taarten/Paginas/Voor_de_kleintjes_files/Media/IMG_6252/IMG_6252.jpg

http://www.zinintaart.com/Mijn_taarten/Paginas/Voor_de_kleintjes_files/Media/IMG_6253/IMG_6253.jpg

http://www.zinintaart.com/Mijn_taarten/Paginas/Voor_de_kleintjes_files/Media/IMG_6255/IMG_6255.jpg

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

Re: Een PAAS KONIJN!!! Of toch.....

Very pretty! :D

Taaaaaarttt! Ik ben dol op taart!

3

Heel mooi en lief

4 Laatst bewerkt door Claud (25-04-2011 07:30)

Wat een lieve taart zeg! En hele leuke letters  :Y

Dank jullie wel.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik zelf best trots was op deze taart.  :o

De letters vond ik persoonlijk ook erg leuk geworden en de moeder van Amy was ook erg blij met de taart!  :)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

6

Ja hele leuke taart, Nijn is mooi en je letters zijn prachtig.
Je mag zeker trots zijn, super!
Heb je de letters met de hand gesneden of heb je een cricut of....?

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

Sandra-lala schreef:

Ja hele leuke taart, Nijn is mooi en je letters zijn prachtig.
Je mag zeker trots zijn, super!
Heb je de letters met de hand gesneden of heb je een cricut of....?

De letters zijn met de hand gesneden.  :Y

Gr. Lies(beth)

...en hoe heb je die stippen dan op die letters gekregen??? of vraag ik nu iets héél onnozels.... :o

Joosjepoosje schreef:

...en hoe heb je die stippen dan op die letters gekregen??? of vraag ik nu iets héél onnozels.... :o

Ik heb een stukje fondant gepakt, uitgerolt, daar wat roze stippen opgelegd en opnieuw gerold (regelmatig richting van roller aanpassen) en walla een gezellig patroontje!  :)

Iemand anders had dit laatst ook gedaan hier op het forum, ik weet niet meer wie maar van haar had ik de tip!  :Y

Gr. Lies(beth)

10

Wat ee leuke nijn taart en je letters zijn  :thumb:

11

Taarterataaa...! schreef:
Joosjepoosje schreef:

Ik heb een stukje fondant gepakt, uitgerolt, daar wat roze stippen opgelegd en opnieuw gerold (regelmatig richting van roller aanpassen) en walla een gezellig patroontje!  :)

Iemand anders had dit laatst ook gedaan hier op het forum, ik weet niet meer wie maar van haar had ik de tip!  :Y

Ooh, bedankt! Dit snap ik, en dat ga ik ook eens uit proberen!