Onderwerp: Waar bewaren jullie je spullen?

Hoi,
ik heb al heel wat taart spullen maar ik heb ze in een kast  staan met dozen op elkaar en dat is niet echt handig. Ik ben op zoek naar een nieuwe kast of een andere goede opberg.

www.caketolove.nl
Voor verjaardagen, traktaties of gewoon lekker!

2

Re: Waar bewaren jullie je spullen?

Hoi, ik heb inmiddels de bijkeuken ingepikt hahaha, boven de wasmachine en droger hangen planken waarop ik doorzichtig kunststof bakken heb, en met een dymo sticker staat erop wat er in de kratten zit. de kratjes (ikea) zijn stapelbaar en kosten weinig; ideaal en heel overzichtelijk.

Ik heb deze:

http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=samla

3

Welkom!  ;)

Zoekfunctie levert je vast antwoorden op ;) Van IKEA-spullen tot gereedschapstrolleys........

Ik heb een ikea kast, met manden en lege vakken voor de mixen, bakblikken, boeken enz. In de manden zitten mijn andere spullen, in kleine bakjes of los.

Ik heb een expedit kast.

Groetjes Natasja!

5 Laatst bewerkt door DetaartjesvanLotte (24-04-2011 20:03)

dank jullie wel ik heb al weer wat inspiratie, was naar kringloop geweest voor een kast maar er was niks  :nooo, het nadeel is dat hij dicht moet zijn want hij komt niet in een kamer of zo te staan maar in een soort opgeruimde schuur (geen schuur met werkbank enz. maar een deel).

www.caketolove.nl

6

DetaartjesvanLotte schreef:

dank jullie wel ik heb al weer wat inspiratie, was naar kringloop geweest voor een kast maar er was niks  :nooo, het nadeel is dat hij dicht moet zijn want hij komt niet in een kamer of zo te staan maar in een soort opgeruimde schuur (geen schuur met werkbank enz. maar een deel).

Hee lotte, niks gevonden bij de kringloop??
ik heb een aantal van onze taarten op de parade gezet, misschien kan je daar een keertje kijken?
xxx

De zoete taartdoos!

Hoi Lotte,

ik heb bij een bouwmarkt een organizer van Stanley gekocht. Hij kost zo'n €14 en hij is zelf flexibel in te delen.
Heel handig voor al je tooltjes, uitsteekvormen, mallen, kleurstoffen enz.

Groetjes van Kirsten

Kirsten's cakes schreef:

Hoi Lotte,

ik heb bij een bouwmarkt een organizer van Stanley gekocht. Hij kost zo'n €14 en hij is zelf flexibel in te delen.
Heel handig voor al je tooltjes, uitsteekvormen, mallen, kleurstoffen enz.

Groetjes van Kirsten

Handig idee,
ik heb ook zo iets alleen dan een een laatje. en iets kleiner maar die zijn ook handig!

www.caketolove.nl