Onderwerp: yin yang
gemaakt voor de dochter van mijn buurvrouw, die na een lange strijd eindelijk van de drugs af is en weer zin in het leven heeft gekregen.

de tekst rondom is "weer terug in balans".
op- en aanmerkingen zijn altijd welkom 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » yin yang
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
gemaakt voor de dochter van mijn buurvrouw, die na een lange strijd eindelijk van de drugs af is en weer zin in het leven heeft gekregen.

de tekst rondom is "weer terug in balans".
op- en aanmerkingen zijn altijd welkom 
Ik heb geen op of aanmerkingen, vind hem gewoon mooi zo
Inderdaad. Geen op of aanmerking nodig. Heel mooi en strak gemaakt.
dank jullie wel. Hij is net opgehaald en zowel de buurvrouw als de dochter hadden tranen in hun ogen ( van blijdschap hoor
).... wat geeft dat dan een fijn gevoel, taart maken.
Hij is echt heel mooi en superstrak. Volgens mij is het ook best een moeilijk motief om mooi op de taart te krijgen, denk ik. 
Hij is echt heel mooi en superstrak. Volgens mij is het ook best een moeilijk motief om mooi op de taart te krijgen, denk ik.
ja dat viel nog best tegen. Ik had het wel eerst uitgetekend op bakpapier en dan zo de stukken uit het fondant gesneden, maar met op de taart leggen vervormd het toch wat. Dus met de smoother heel voorzichtig de randen naar elkaar gewreven en daarna nog gesmootherd met een stuk fondant. Wit ging goed maar het zwarte was erg plakkerig met deze temperaturen.
Echt heel mooi en ook een mooie gelegenheid om te geven.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » yin yang