1

Onderwerp: meestgebruikte vulling!

Ik vraag me af , wat de meestgebruikte vulling is?
Voor de verjaardag van mn nichtje ga ik een grote verjaardagstaart maken, maar het is wel de bedoeling dat het voor iedereen lekker is en daarom wil ik er een vulling inhebben die simpel is en lekker voor iedereen!
kan iemand me helpen?

groetjes jantien

2

Re: meestgebruikte vulling!

Je kan misschien hier inspiratie opdoen: http://www.deleukstetaarten.nl/recepten/4/Vullen/

Ikzelf gebruik veel verschillende vullingen gaande van boterroom, mascarpone, slagroom tot ganache, fruitvullingen, mousses,...

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

hier is slagroom met stukjes fruit (aardbeien,ananas of mandarijntjes) en chocolademousse favoriet

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

4

hier is 1 laag lemoncurd met slagroom en 1 laag aardbeienvlaaivulling favoriet...

Be your own best friend because there is only one person you have to live with for all of your life.
X Sam

5

Bij mij ook de vlaaivulling en vanillecreme of slagroom

6

Bij mij wordt het meest Hemelse modder of Zwitserse room met aardbeivlaaivulling gevraagd.

Groetjes van Natascha!

7

aha dus eigenlijk is slagroom altijd goed , maar dat kan je natuurlijk weer niet invriezen? of wel?

wel als je aangevette slagroom maak

hier veel bbr met slagroom en vruchten
en kersenvlaaivulling met chocobavaroise

9

aangevette slagroom met stukjes verse aardbei. :9

If life gives you lemons, make lemoncurd.

10

Slagroom kloppen en een blikje aardbeien of kersenvlaai vulling nemen en dat dan doorelkaar heen roeren en klaar is de de meest gebruikte mousse (die van mij dan he  ;) )
En zwitserse room doet het ook altijd goed

Liefs van Christel
www.taartvanchris.hyves.nl

11

bij mij is het toch een laag chocoladeganache en een laag dulce de leche. maar voor deze temperaturen zou ik daar weer minder snel voor kiezen denk ik. maar bij mij issie favoriet, deze combinatie!

Piglet: "Pooh, how do you spell love?"
Pooh: "you don't spell it, you feel it."

12

hier wordt het meeste vlaaivulling met slagroom/bbr besteld

Groetjes Kamani