1

Onderwerp: Clickstix

Ik heb mijn Clickstix-letters uitgeprobeerd, maar ik krijg de letters er niet allemaal even mooi uit.

Bij sommige letters zit het vormpje van de uitdrukvorm erin, terwijl andere letters mooi gaaf zijn. Volgens mij horen ze er allemaal zo uit te komen.

Heb de marsepein al dun en dik geprobeerd, maar het resultaat blijft hetzelfde.

Wie weet hoe ik dit oplos??

Hieronder zie je: letter 'R' met de zgn. uitdrukvorm erin en de perfecte letter 'E'
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QICZ3VID-D.jpg

2

Re: Clickstix

Hoi!

Nog een beetje dunner uitrollen, dan komt die afdruk er niet in. Ik heb het ook soms, maar daarom rol ik juist heel er dun uit en dan komen ze er allemaal mooi egaal uit :thumb:

Succes!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

3 Laatst bewerkt door Riekele (17-04-2011 20:29)

Dubbel...

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

Riekele schreef:

Hoi!

Nog een beetje dunner uitrollen, dan komt die afdruk er niet in. Ik heb het ook soms, maar daarom rol ik juist heel er dun uit en dan komen ze er allemaal mooi egaal uit :thumb:

Succes!

Super, ik ga het morgen uitproberen.
Dank je wel!!

5

Ik heb het inderdaad ook met die clicksti, de ene keer lukt het wel andere keer heb je die afdruk erin.. Ik heb ze dit weekend voor het eerst zonder dat klik mechanisme gebruikt  :lol:
Gewoon fondant uitrollen *(evt beetje crisco) lineaal erop, ff heen en weer en weer eraf.. En letters bleven mooi op mn tafelzijl liggen zonder afdruk.. Tot nu toe vond ik dit de mooiste letters die ik uit de clickstix heb gekregen.. Denk dat ik ze voortaan zo gebruik, niet helemaal zoals ze bedoeld zijn maar werkt wel het beste voor mij  :lol:

Hullie schreef:

Ik heb het inderdaad ook met die clicksti, de ene keer lukt het wel andere keer heb je die afdruk erin.. Ik heb ze dit weekend voor het eerst zonder dat klik mechanisme gebruikt  :lol:
Gewoon fondant uitrollen *(evt beetje crisco) lineaal erop, ff heen en weer en weer eraf.. En letters bleven mooi op mn tafelzijl liggen zonder afdruk.. Tot nu toe vond ik dit de mooiste letters die ik uit de clickstix heb gekregen.. Denk dat ik ze voortaan zo gebruik, niet helemaal zoals ze bedoeld zijn maar werkt wel het beste voor mij  :lol:

Ja, zat ik ook al aan te denken. Maar vond het nu nog een beetje zonde omdat ik ze nog maar net heb. Ik ga het morgen nog een proberen met heel dunne marsepein en als ik dan nog niet tevreden ben, ga ik voor jouw optie!!

Thanx!

7

Ik heb ook het klikmechaniek eraf gehaald.... vind ze zo veel makkelijker!

Het had bij mij ook te maken met de plaats van de letter. Hoe dichter bij het einde van de lineaal, hoe meer afdruk erin kwam. Niet mooi.... nu zonder achterkant ben ik er helemaal happy mee  :)
Alhoewel ik laatst een topic las waarin iemand die indruk in de letter juist mooi vond  :D

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

8

Sonj@ schreef:

Ik heb ook het klikmechaniek eraf gehaald.... vind ze zo veel makkelijker!

Het had bij mij ook te maken met de plaats van de letter. Hoe dichter bij het einde van de lineaal, hoe meer afdruk erin kwam.

Hier idem dito! Ik heb ze ook uit elkaar gehaald. Het lukt me gewoon niet er mooie letters uit te krijgen. Of ik nou dik of dun uitrol.
En inderdaad, hoe dichter bij het einde van de lineaal, hoe slechter het gaat. De 'A' is helemaal 'n ramp  :s

Nee, geef mij maar tappits. Werkt veel fijner. 

Groetjes, Ilse