1

Onderwerp: 80-jarige stapel in blauw voor 30 pers. met bloemen en kringels

Deze stapel heb ik gemaakt voor een oma die vandaag 80 is geworden. Ze vierde haar feestje in een restaurant en de taart was als verrassing door haar kleindochter besteld. :)
Heb de taart bezorgd in het restaurant en de medewerksters hadden geen idee wat ze ermee moesten doen. :/  Ik heb gezegd dat de taart echt koel moest staan ivm de vulling. Ze zouden hem op de 1e verdieping de in de koeling gaan zetten. Hoop dat het goed is gegaan met de trap...
Taart is gevuld met slagroom, verse aardbeien en aardbeienmousse. :9
Heb voor het eerst een beklede onderplaat gebruikt. Geeft toch wel een vrolijk geheel. Ben benieuwd wat jullie van de taart vinden...
Bedankt voor het kijken!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-I4HTI63J.jpg

2

Re: 80-jarige stapel in blauw voor 30 pers. met bloemen en kringels

Mooi en stijlvol!! :thumb:

heerlijke taartgroetjes van Brenda

3

Wauw mooi hoor, ik houd wel van blauw!!!

Groetjes Marianne

4

Hij is prachtig en ook leuk dat de onderplaat 'matcht' bij de kleuren van de taart!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

Wat een leukerd!! Wat gebruiken jullie als onderplaat? Gewoon een stuk hout? Ik bekleed nu de wat dikkere taartkartons maar die zijn rond dus ik krijg nooit zo'm mooi effect.

Vraag je je onderbord terug?

6

mooi hoor!! Mag ik vragen welke maten je gebruikt hebt?? Onderbord matcht er inderdaad mooi bij!!

7

Aha, dus zo ziet een ouwe taart eruit (sorry hoor maar ik las je titel en dacht een 80 jarige stapel, da's een ouwe taart ;) :D)

En nu serieus, een mooie strakke stapel :thumb:

Alles goed???? nee 3 fout

8

Een hele mooie stapel en prachtige kleur blauw!

Ik vind het een plaatje en de kleuren zijn heerlijk voorjaars!

Leuke taart, heerlijke frisse kleur dat blauw!

11

Linda Ravensbergen schreef:

Wat een leukerd!! Wat gebruiken jullie als onderplaat? Gewoon een stuk hout? Ik bekleed nu de wat dikkere taartkartons maar die zijn rond dus ik krijg nooit zo'm mooi effect.

Vraag je je onderbord terug?

Dank je wel voor je reactie! Ik heb een mdf plaatje van de bouwmarkt gebruikt als onderplaat (tip hier op het forum). Grote mdf plaat in kleinere plaatjes laten zagen. Heb je er meteen een aantal op voorraad. ;)  Plaatje met leuk papier inpakken en cellofaan eromheen. :)

12

Bregje schreef:

mooi hoor!! Mag ik vragen welke maten je gebruikt hebt?? Onderbord matcht er inderdaad mooi bij!!

Ik heb de maten 25 cm en 20 cm gebruikt.

Helemaal vrolijk die kleurtjes ! Met de onderplaat een mooi voorjaars plaatje ! Super !

www.sweettableshop.com
Hipperdepip Taartshop gaat samen met Sweet Table Shop  flinke uitverkoop taartspullen in de webshop !

14

Bedankt voor de leuke reacties! :)  Nu alleen nog een reactie van de ontvangster... Weet niet wat dat bij mij is :/ , maar ik ben pas opgelucht/tevreden als ik weet dat ook de ontvangers blij waren...

15

Mooie taart en kleuren!