Onderwerp: Icing en andere vraagjes
hallo,
Na mijn vijvertaart van vandaag, vroeg mijn moeder of ik voor volgende week geen taart kon maken 'met dieren ofzo' voor mijn familie (landbouwers) die volgende week op de koffie komen.. Ik weet nog niet of ik tijd ga hebben maar ik was al aan het brainstormen (oa na de caviataart van Wendy die ook weer schitterend was!):
- ik las ergens dat je icing op voorhand kan maken: maar hoe krijg je dat dan weer vloeibaar als het stolt?
- als ik bv icing gras wil maken (in pieken getrokken) is dat dan ook de icing van eiwit met poedersuiker? dus dezelfde als je gebruikt om figuurtjes te spuiten?
- als ik die pieken-icing op een biscuit wil doen, moet daar dan nog iets onder? ik veronderstel dat botercreme daaronder niet werkt? of gewoon maar rechtstreeks op de taart?
- Wendy, dat cavia-hekwerkje, is dat ook diezelfde icing? hoe lang moest dat drogen?
- heeft iemand een voorbeeldje van geboetseerde (marsepein of gewoon klei als voorbeeld) koeien of varkens?
- of heeft iemand mss ooit een tractor-taart gemaakt (straks de zoekfunctie nog maar eens gebruiken)?
Kristien