1

Onderwerp: Mijn over-the-top dummy stapeltaart!

Onlangs is er een nieuwe winkel bij ons in de buurt geopend. Een winkel waar je binnen loopt en gelijk verliefd wordt....
Ze verkopen er ijs, kaas, wijn, kado artikelen, kookspul en ook taart-materiaal. En voor deze prachtige winkel heb ik de eer om een mooie dummy te maken!!!  O-)

Ik heb volledig de vrije hand gekregen dus ik kon mij lekker uitleven. Zaterdag ga ik hem brengen....best spannend, ik ben benieuwd wat ze er van gaat vinden! En natuurlijk ben ik ook benieuwd wat jullie feedback is!

http://94.100.124.151/1280250001-1280300000/1280297301-1280297400/1280297391_6_6Q_q.jpeg

Taart en meer...
www.zoetmetstijl.nl

2 Laatst bewerkt door gertieneke (12-04-2011 22:42)

Re: Mijn over-the-top dummy stapeltaart!

Wat een leuke opdracht, vind hem mooi, ook de kleuren daar word je vrolijk van Beetje Hollands en koninginnedag ineen 
Ik zou alleen de lettertjes wat mooier recht naast elkaar zetten, nu staan ze wat slordig en dat is toch een beetje zonde van je mooie taart
( alsof ik er zoveel verstand van heb   :D )

3

Hé, ja. Nu zie ik het ook...maar in het echt valt het eigenlijk helemaal niet op.... :s

Taart en meer...
www.zoetmetstijl.nl

4

IngeW schreef:

Hé, ja. Nu zie ik het ook...maar in het echt valt het eigenlijk helemaal niet op.... :s

Beter, dan heb ik niets gezegd, op een foto zie je ook elk klein dingetje
Veel succes zaterdag, ben benieuwd hoe ze hem vinden

5

hele leuke dummy!!

6

Prachtig!

Wauwie! Deze taart doet het winkeltje eer aan! Als je naar deze taart kijkt wordt je op slag blij!  :thumb:

Iedere Taart is Uniek
www.chantalessers.webklik.nl

8

Hele leuke taart maar dat van de letters was ook het eerste wat mij opviel.
Voor de rest ziet ie er top uit! Leuk om steeds je eigen taart in een winkel te zien, lijkt me.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

9

Mooie dummy met vrolijke kleuren bij elkaar.

10

Heel er g mooi mooi kleuren combi, prachtig, mag ik vragen hoe je het onderbord hebt versierd?? Mijn dochtertje is over 2 weken jarig en ik vind het erg mooi gedaan! :Y  Hoor graag van je!

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!

11

leuke stapel! idd de lettertjes... Verder echt toppie!

groeten, Bianca
TAART in huis

heel mooi!
ik ga aan de ouders van mijn schoonzus vragen hoe ie er in het echt uitziet, die wonen in Buitenpost...

I never met a calorie I didn't like....

13

ik vind dit niet over the top...
ik vind dit een super-mega-geweldige taart!!!

word je toch op slag vrolijk van?!

14

Snow schreef:

Heel er g mooi mooi kleuren combi, prachtig, mag ik vragen hoe je het onderbord hebt versierd?? Mijn dochtertje is over 2 weken jarig en ik vind het erg mooi gedaan! :Y  Hoor graag van je!

Je pakt een groot onderbord. Deze maak je een beetje nat en vervolgens leg je er een lap fondant overheen. Deze snij je netjes langs de rand af. Een mooi lint er omheen en klaar! Oja, en even uit laten harden voordat je de taart er op zet.

Taart en meer...
www.zoetmetstijl.nl

15

wauw!! Gave opdracht ook!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

16

Mooie taart zeg!  :Y

Die winkel klinkt ook goed trouwens. Zitten ze in Surhuisterveen? Daar kom ik op uit als ik google op bijzonder&genieten. Dan ga ik daar binnenkort ook eens kijken. Wie weet zie ik je taart nog in het echt.

Groetjes Christa

17

taartenprinsesje schreef:

heel mooi!
ik ga aan de ouders van mijn schoonzus vragen hoe ie er in het echt uitziet, die wonen in Buitenpost...

Christaaa schreef:

Mooie taart zeg!  :Y

Die winkel klinkt ook goed trouwens. Zitten ze in Surhuisterveen? Daar kom ik op uit als ik google op bijzonder&genieten. Dan ga ik daar binnenkort ook eens kijken. Wie weet zie ik je taart nog in het echt.

Groetjes Christa

Dat klopt inderdaad, zit in Surhuisterveen. Echt een aanrader... en vooral goed op de portomonee passen...die is namelijk zomaar een stuk lichter als je daar de deur weer uit stapt!!  :o

Taart en meer...
www.zoetmetstijl.nl

18

Prachtige taart. Een waar showstuk! Ben het wel eens met de feedback over de lettertjes, maar ja als je in het echt niks van ziet.... niks meer aan doen!!
Een heel leuke opdracht en spannend om 'm te brengen zaterdag, succes! Maar ze zullen 'm prachtig vinden.  :thumb:

19

:Y Geweldig!!!

20

Wat heb je een leuke dummy gemaakt en harstikke leuke kleurtjes, koninginnedagstijl  :Y
Je rozen zijn goed geslaagd hey!

21

WAUW Inge! Geweldig zeg! Echt super mooi!

just started

22

Hoi Inge,

Je taart is goed gelukt enne die winkel is idd bijzonder en genieten, moet er eigenlijk ook elke week eventjes naar toe!
Super!

Groetjes Ymie

23

Prachtig Inge!!!!  :D  :thumb: echt heel mooi!!!!!

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

24

mooi hoor, leuk gedaan zo.

25

Almie schreef:

Prachtig Inge!!!!  :D  :thumb: echt heel mooi!!!!!

Mooie vlinders, strik en onderbord he...  :+

Kwam pas, nadat ik de taart had bekleed, er achter dat die kleuren precies matchen!  :D

Taart en meer...
www.zoetmetstijl.nl