1

Onderwerp: Ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeën!!!!!!!

hallo

ik heb een vraag heeft een van jullie misschien een leuk thema voor een taart te maken alvast bedankt voor het meedenken..
ik wil hem voor mijn moeder maken met moederdag iemand ideeën
;)

groetjes relly

bakken is toppie en alleen voor mensen met een koppie

2

Re: Ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeën!!!!!!!

Je kan heel gemakkelijk zoeken hier op de site of op google afbeeldingen. Succes!

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

3

Als je de zoekfunctie gebruikt met als zoekopdracht
- moederdag AND *jpg*
- en de rubrieken taartenparade en bruids- en stapeltaarten aanklikt - en weergeven als berichten

dan kom je vanzelf heel veel voorbeeldjes van moederdag taarten tegen  ;)

4

Ik ga voor mijn moeder de plooientaart maken. Een duidelijke uitleg staat bij de rubriek How-to's. Kokkie heeft een hele mooie gemaakt, en ik wilde dat al een hele tijd uitproberen. Ik ga maandag ermee aan de slag en dan gaat ie de vriezer in. Misschien vind je dit ook een leuk idee om te maken?

heerlijke taartgroetjes van Brenda

5

Behalve zelf zoeken op dlt, cc en google, wilde ik je deze alvast als voorproefje laten zien.

Ik vond hem erg geestig (ik weet alleen niet of mijn moeder er zo blij mee zou zijn ;)
http://4.bp.blogspot.com/_Un_EwwV8qJE/SGMgAYgdYrI/AAAAAAAAADg/Woe41t9dgmw/s400/mothers_day_cake.jpg

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

6

Waar houdt je moeder van? Wat voor werk doet ze, wat zijn d'r hobby's en wat voor sporten doet ze?

7

joyvin schreef:

Ik ga voor mijn moeder de plooientaart maken. Een duidelijke uitleg staat bij de rubriek How-to's. Kokkie heeft een hele mooie gemaakt, en ik wilde dat al een hele tijd uitproberen. Ik ga maandag ermee aan de slag en dan gaat ie de vriezer in. Misschien vind je dit ook een leuk idee om te maken?

Ik doe met je mee  :Y , was idd ook van plan het plooien te proberen voor mijn moeder met moederdag.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

8

Die in de mjamtaart staat is ook erg leuk

9

Sandra-lala schreef:
joyvin schreef:

Ik doe met je mee  :Y , was idd ook van plan het plooien te proberen voor mijn moeder met moederdag.

Leuk! Wel showen he!?

heerlijke taartgroetjes van Brenda

10

joyvin schreef:
Sandra-lala schreef:
joyvin schreef:

Leuk! Wel showen he!?

Tuuuuurlijk  :lol:

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

11

hoi
bedankt voor al die reacties in plaats van een taart voor moederdag heb ik gekozen voor een taart voor mijn moeders verjaardag ik laat hem morgen of maandag wel even zien
:thumb:

bakken is toppie en alleen voor mensen met een koppie