Re: Onze webredacteur heeft een upgrade gekregen :+
Modjes pesten mag niet... daar staan straffen op hoor!!
Ja, dat mag niet. Voor je het weet ben je dan ineens een blauwe smurf
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » Onze webredacteur heeft een upgrade gekregen :+
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nathalie schreef:Modjes pesten mag niet... daar staan straffen op hoor!!
en dat is nog maar een milde straf hoor....
ik dacht meer aan een strafpuntensysteem... hoe meer strafpunten hoe langer de time-out is.. (wel lezen maar niet posten) en als je het heel bond maakt mag je een bepaalde tijd niet eens meer lezen ... tja, ik moet mijn avatar toch laten gelden hé!!
Ottolien schreef:Nathalie schreef:Modjes pesten mag niet... daar staan straffen op hoor!!
en dat is nog maar een milde straf hoor....
ik dacht meer aan een strafpuntensysteem... hoe meer strafpunten hoe langer de time-out is.. (wel lezen maar niet posten) en als je het heel bond maakt mag je een bepaalde tijd niet eens meer lezen ... tja, ik moet mijn avatar toch laten gelden hé!!
Ik krijg bijna de neiging om te testen hoever jij gaat , maar ik hou me in. Ik wil geen Granny Smith worden
ik geloof niet dat jij bang hoeft te zijn hoor! Je bent wel een lief smurfje als je braaf bent tenminste en geen modjes gaat pesten... je kan het eens proberen
*maakt notitie voor M om dat time-out knopje te installeren *
Gefeliciteerd Pooh.
Kijken hoe lang het duurt voordat de eerste berichten mysterieus verdwijnen
Wauw Pooh, gefeliciteerd met je upgrade
Ik hoop dat je niet teveel te doen krijgt want dat zou betekenen dat mensen eindelijk eens gaan lezen
Succes
Hoejjjjj, kreeg ik bijna billenkoek! Ik zal me maar gauw als een gaan gedragen. Anders komt Nathalie op d'r bezem nog achter me aan!
gefeliciteerd, :thumb:Pooh
hahaha, ik dacht toch echt dat je dat allang was!! gefeliciteerd met je meerdere knoppies
welkom pooh!!!
Ook van mij gefeliciteerd Pooh.....maarre.....je wordt toch niet ingewerkt door euh.... :
Pooh gefeliciteerd met je magische knopjes!
Hoejjjjj, kreeg ik bijna billenkoek! Ik zal me maar gauw als een gaan gedragen. Anders komt Nathalie op d'r bezem nog achter me aan!
e.b.m. schreef:Nathalie schreef:Modjes pesten mag niet... daar staan straffen op hoor!!
Allemaal lieve heksjes, mij maak je nog steeds niet bang
Woon jij niet bij mij in de buurt?
Allemaal lieve heksjes, mij maak je nog steeds niet bang
... pas op hé of ik laat Gargamel op je los!
Ikke bang zijn.
Yes!!! het is me gelukt!!! Ik wist dat neef Gargamel me ooit van pas zou komen
hihihihi, maar Pooh, het spelen met de knopjes gaat je prima af!!! (sorry voor het vervuilen maar onze smurf moest even geplaagd worden )
Van harte en veel plezier met je knopjes Pooh!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » Onze webredacteur heeft een upgrade gekregen :+