Onderwerp: Cursus Frances McNaughton
Rudolf is een beetje ingezakt, die chocofondant is nog lang zacht.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cursus Frances McNaughton
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Rudolf is een beetje ingezakt, die chocofondant is nog lang zacht.
Oh, ze zijn helemaal geweldig! Ik wilde dit ook gaan doen, maar wegens tijdgebrek en ongunstige datum kon ik niet. Wat zijn ze leuk zeg! Heel knap gedaan
oh wat een schatjes, onwijs leuk, heb je de gezichtjes ook zelf geboetseerd? reuze knap zeg
Hoi saskia.
Wat een lieve kindjes zo.
Heeeel schattig.
Pff wat een kunstwerkjes! Hoe groot is Rudolph? Zit er ook cake in of is het alleen fondant? Ontzettend knap gemaakt zeg!
wow, dat is echt knap gemaatke zeg
WAUW!!!!! wat leuk! Dat elandje is superschattig!
Wat een dotjes!!! Erg mooi gedaan!!!
vind ze super ... ik ken 'ze' niet? Zijn er nog zo van die prachtige verklede kindjes en waar vind ik er voorbeeldjes van? Ze zijn echt zooooo snoezig,amaai!
Wow, lijkt een beetje op de anne geddes baby's maar dan om op te eten
Echt heel mooi!!
oh ik herken ze van afgelopen zaterdag! ze zijn prachtig!!! wat zijn ze goed gelukt!!
ik heb gelijk de mal gekocht om de gezichtjes te maken en deze ook eens te proberen.. wat zijn ze toch mooi geworden!!!! oh...weer een beroemdheid die ik "ken"!!!
Super zijn ze!
Ik denk dat Frances ook Anne Geddes gebruikt als voorbeeld. Verder is het vrij simpel. Malletje voor een babyhoofdje en een heleboel fondant of modelingpaste.
Nee er zit geen cakeje in Rudolf, haha. Hij is echt zo dik... Hij was iets minder dik aan het einde van de middag. Maar gaandeweg is hij toch iets ronder geworden.
Ooooow wat ontzettend mooi!!
Heel erg mooi gedaan!
je hebt flink geworkshopt de laatste tijd. Babietjes zijn geweldig, heb ze zaterdag op de Planet Cake stand ook staan te bewonderen, misschien toch ook maar eens zo'n malletje aanschaffen.
oooh wat een snoepies, errug lief!!
Wat een schatjes zeg!!!!!!
Vind ze helemaal geweldig. Ga in Engeland voor de malletjes van het hoofdje kijken op de beurs dat moet vast goed komen.
wat lief!!!!!!! echt heeeel leuk!
Wat een schatjes zeg!!!!!!
Vind ze helemaal geweldig. Ga in Engeland voor de malletjes van het hoofdje kijken op de beurs dat moet vast goed komen.
Mijn idee! Vond ze in planet cake wel erg duur nog, maar zo schattig! Ik heb de werkbeschrijving mee genomen dus ga zeker deze week ff freubelen.
Ooo, wat lief!!!
Ik vind dit ook zo een lieverds.Ze zijn erg goed gelukt !
Ik zag ze op de beurs (ze stonden recht tegenover) ,wilde ze dichterbij gaan bekijken maar het is er gewoon niet van gekomen en ik had helemaal niet door dat je het malletje ook bij hun kon kopen.
O dat vind ik nu eens heel spijtig !
Zou iemand mij die werkbeshrijving kunnen doormailen ?
Zou dat malletje in een hobbywinkel te vinden zijn ? Hoe groot is het eigenlijk, of van welk merk is het of zo ?
alvast bedankt !
Hoi Karen (van die mooie koekjes) Het malletje is van Holly Products geloof ik. Het is een malltje van 4 hoofdjes.
Ik denk dat Engeland wel wat duurder is eigenlijk, maar je weet het niet.
Ik heb de werkbeschrijving (boekje van Frances) voor je, maar mijn scanner is stuk. Misschien kan iemand je sneller helpen. En anders geef je maar een seintje, dan kijk ik even wat ik kan doen.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cursus Frances McNaughton