Onderwerp: Schatkisttaart
Weer een gemaakt. Maar nu met de plankjes de goede richting op
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Schatkisttaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weer een gemaakt. Maar nu met de plankjes de goede richting op
Heel erg mooi gedaan zeg! Je bent wel lekker productief!!
ik vind die schatkisten ook leuk om te maken, deze vind ik ook weer PRachtig!!
Echt leuk! Lijkt me wel moeilijk te maken of niet?
Wat zijn ze toch leuk, die schatkisten!
Mooi gemaakt, hoor!!!
Zo Sas, je bent lekker bezig geweest.
Gave taart.
Deze laat ik mijn neefje van (bijna) 4 maar niet zien. Op het moment is hij helemaal into piraten en alles wat er mee te maken heeft... en aangezien hij bijna jarig is kreeg ik al de opdracht om een taart te gaan maken... en ja, je zal het wel al raden: als het maar met piraten te maken heeft...
Maar om even op je taart te reageren: Echt heel goed gelukt!!
Joh, een schatkist is zo'n beetje het meest simpele taartje. Bak een grote rechthoekige cake, snij doormidden en leg op elkaar. Beetje vulling er tussen. En dan de bovenkant afronden.
Wanneer de cake al aardig op een kist begint te lijken, fondant/marsepein er over. Nerven er in. Banden er overheen. Sleutelgat, klaar!
En als je het echt wilt, maak kleine inkepingen en steek daar de chocomunten in.
Hmmm, misschien maak ik wel een keer een how to. Maar echt het is zoooooooo simpel.
Je bent druk geweest zeg de afgelopen week!! Ook deze is goed gelukt!! Blijft leuk zo'n schatksit!!
hij is leuuuukkk...deze staat ook nog op mijn varlanglijstje...maar ja..dat lijstje is zoooooooo lang.....hahahaa
hij is errug leuk en deze wil ik ook nog eens maken het klinkt idd niet te moeilijk!
Goed gelukt hoor! Hoe groot is deze?
Heel leuk deze!!
Wat een leuke schatkist! Lijkt me heel leuk om te maken!
Helemaal toppie deze schatkist echt knap gemaakt hoor!!!
leuk zeg, knap gemaakt, hij lijkt wel wat op die grote schatkist bij de efteling :-)
Ik blijf deze zooooooo leuk vinden. Dank je wel voor de uitleg, vroeg het me al af!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Schatkisttaart