1

Onderwerp: prinsessen stapel taartje

hallo allemaal

vandaag me tweede stapeltaartje voor de verjaardag van een prinses van 5 jaar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden

groetjes

sabrina

http://94.100.124.178/1278050001-1278100000/1278098001-1278098100/1278098019_5_Y1UC_1.jpeg

2

Re: prinsessen stapel taartje

Stop maar in de diepvries tot 15 september. Dan wordt mijn prinsesje 15 en die zou zo'n taart helemaal mooi vinden  :Y . Moet er alleen even een andere naam op  :P .

Alle gekheid op een stokje, hij is schitterend. Ik denk dat je een kleine meid heel blij gaat maken  :Y

3

hahaha ja he ik vind het zelf ook zo leuk gelukt ik zou het bijna willen houden en dan in de kast zetten en een paar maanden naar kijken hahaha maar goed ik denk ook dat het kleine meisje het heel mooi gaat vinden en dan kan ze lekker de hele dag prinsesje spelen

dank je wel voor je super compliment  :D  :D

Heel leuk!! Ben benieuwd hoe heb je die letters van Happy Birthday hebt gedaan?

5

dank je wel, de letters van happy birthday kwam mee met het setje van de prinses dus het is plastic   :o

sabsy schreef:

dank je wel, de letters van happy birthday kwam mee met het setje van de prinses dus het is plastic   :o

Aaaaah oke  :lol:  Het effect is in ieder geval helemaal leuk!!

7

Linda Ravensbergen schreef:
sabsy schreef:

Aaaaah oke  :lol:  Het effect is in ieder geval helemaal leuk!!

ik denk trouwens wel als je zo'n plasticje hebt dat je er dan zo'n afdruk van kan maken met dat ene groene spul waar je mallen mee maakt, dus dan kan het wel gewoon van fondant