1 Laatst bewerkt door Ricky (08-04-2011 20:52)

Onderwerp: Het goedmakertje voor mijn Zusje

Na 3/4 jaar woorden te hebben over een stom misverstand vond ik het genoeg.Ik heb een mooie taart voor mijn zusje gemaakt en heb 200 km naar haar toe gereden om haar vervolgens te verrassen. Nu maar hopen dat we op deze manier een nieuwe gespreksopening konden vinden.
Ik bedoel maar, als je ruzie wil houden rij je geen 2 uur met een zelfgemaakte taart waar roosjes op zitten waar ik een week op heb zitten zwoegen...... ;)

By the way, alles met de hand gemaakt. (behalve de rand natuurlijk)

http://i806.photobucket.com/albums/yy349/RickyenShake/allerlei/IMG_0429.jpg
http://i806.photobucket.com/albums/yy349/RickyenShake/allerlei/IMG_0428.jpg

Tips en commentaar altijd welkom.

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

2

Re: Het goedmakertje voor mijn Zusje

wat lief van jouw. Ik wil je alle succes wensen. Hopelijk brengt de taart wat je ervan verwacht. Aan het taartje zal het niet liggen. Want die is ontzettend mooi!

3

Ik hoop dat ze het ontvangt met liefde en dat jullie er uit komen samen. Heel veel sterkte en suces daarmee!
Je kan zien dat je er goed je best voor hebt gedaan, mooi taartje.

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

Goed van jou! Een hartstikke mooie taart met een geweldige boodschap :Y

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

5

Wat lief en wat een mooie taart, hoop dat het goed komt !!  :thumb:

6

Dat is niet makkelijk de eerste stap zetten en ik vind het hartstikke lief van je , aan de taart kan het niet liggen met die mooie roosjes erop  :thumb:

7

Goed van je! Ik ben benieuwd naar de uitkomst, succes & sterkte!  :thumb:

8

Wat een superlieve en mooie taart ! Ik kan uit je berichtje niet halen of je nu al geweest bent of nog naar je zusje toe moet gaan? Mocht je nog gaan, heel veel succes !!!

Groetjes, Conny

9

Ik heb dit een paar weken geleden gedaan. Ze was overdonderd dat ik zo kwam binnen lopen. Vond het ook een schitterende taart en waardeerde het ook erg. Ik heb goed kalm kunnen blijven maar ja ik had dan ook het doel voor ogen om dit gesprek te laten slagen.
Zij heeft geschreeuwd, gescholden en gehuild maar uiteindelijk heeft ze begrepen dat het een misverstand was. Ik snapte ook waarom zij gekwetst was. Uiteindelijk bleek dat we te voorzichtig met elkaar waren en nooit uitspraken waar we in gekwetst werden...
Mijn zusje heeft wat langer nodig om dit te verwerken maar we zijn weer on speaking terms.....
Ze begreep wel dat ik niet 200 km ga rijden met een zelfgemaakte taart om haar vervolgens weer te kwetsen....
Dus ik ben heel blij! :Y

Liefs,   Ricky

10

Fijn zeg!!! Dan wordt het binnenkort niet een verzoen taartje maar een leuk feesttaartje omdat jullie de draad weer hebben opgepakt  :thumb:

11

Oh heerlijk meid, dat je doel behaald is; een goed gesprek hebben met je zus; hopelijk komen jullie de komende tijd steeds dichter bij elkaar !!

Groetjes, Conny

12

cbuckens schreef:

Oh heerlijk meid, dat je doel behaald is; een goed gesprek hebben met je zus; hopelijk komen jullie de komende tijd steeds dichter bij elkaar !!

Dat hoop ik ook van harte. Er is in onze jeugd veel gebeurd en blijkbaar praat zij er niet zo makkelijk over dan ik. Ze is ook erg gesloten en daardoor weet ik ook echt niet wat er allemaal in haar omgaat. Bovendien heeft ze op haar 41 ineens een relatie met een vrouw. Alles bij elkaar zal het best moeilijk maken voor haar.

Ik was idd erg blij dat mijn doel behaald is. :thumb:

Liefs,   Ricky

zo mooi zowel je taart als het hele verhaal ( slik)

Ik wens je voor de toekomst nog veel taartjes & zusjes-geluk