Onderwerp: Push cakes houders vandaag binnen en meteen gevuld
want liam moet morgen tracteren dus een prima timing. 
leuk en lekker vlot.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Push cakes houders vandaag binnen en meteen gevuld
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
leuk en lekker vlot.
die zijn leuk!
erg leuk.......... enne waar heb je ze mee gevuld??
Mag ik vragen hoe je de stickers hebt gedaan????????
WAUW wat een leuke kleuren-combi, een mooi geheel
Ik kan niet wachten tot ik mijn push pops binnen krijg.....
Succes met trakteren, zal vast een succes zijn !!!!!!
Dat ziet er lekker uit waarmee heb je ze gevuld?
Gefeliciteerd, super leuke traktatie zo ! 
super gedaan
mag ik vragen waar jij ze vandaan hebt , want bij twinkel zag ik er geen dekseltjes bij en dat is echt ideaal
groetjes nadine
Ja Wendy , ze zien er hartstikke leuk uit maar dit vereist wel enige toelichting hoor
!! Dus : wat zijn jou ervaringen met deze pushpops , liep je nog tegen probleempuntjes aan die je moest oplossen, m.a.w heb je tips én waar heb je ze mee gevuld ?
@Conny,
Dat is gewoon mijn logo, maar die heb ik snel veranders met kleurtjes en het midden aangepast voor zijn naam. Uitgeprint op sticker vel en uitgeknipt.
@Nadine,
Er was een grote gezamelijke inkoop hier op het forum.
Deze zijn niet zo heel groot, leuk maatje, prima voor kids.
@Monique, totaal geen problemen, ging super snel en makkelijk, en zo druk als ik het nu heb moest dat ook wel. 
Ik heb gewoon een chocolade en vanille cake uit de winkel gebruikt, in plakken gesneden en rondjes uitgestoken.
Botercreme extra gemaakt die houd prachtig zijn vorm en op kleur gebracht.
Steeds en chococake ronje onderop toefje blauw vanille cake toefje groen en sprinkeltjes.
Heel simpel dus maar mijn ervaring is toch dat kids dat het lekkerst vinden.
Ik was bang dat de cake vette strepen in het kokertje zou achter laten, of kruimels maar dat viel alles mee. 
Ooooh wat zijn ze leuk!!! Ik krijg de hele berg vandaag binnen! Ben benieuwd!
ziet er super uit, leuk ook het stickertje
foei gekochte cake

heel erg mooi, kan niet wachten tot de mijne binnenkomen
Heel erg leuk geworden!
Super leuk als traktatie. 
Ook zo'n superleuke ! 
Mooie kleurencombi Wendy!
Kan ook niet wachten totdat ik ze heb. Moet nog 4 lange dagen wachten.
En idd.. gekochte cake..
Dat had ik van jou (als mijn groot voorbeeld) niet verwacht.
Haha. Wel een goed idee. Scheelt heel wat werk
.
Mooie kleurencombi Wendy!
Kan ook niet wachten totdat ik ze heb. Moet nog 4 lange dagen wachten.En idd.. gekochte cake..
Dat had ik van jou (als mijn groot voorbeeld) niet verwacht.
Haha. Wel een goed idee. Scheelt heel wat werk.
hihi, ik hou van decoreren, niet van bakken.
Maar ik had gewoonweg geen tijd.
Een dag workshop, bakken voor de taart, pops maken met gekochte cake, winkel deel leeghalen en inpakken, kasten uit elkaar halen allemaal op een dag vond ik wel genoeg. 
Merken die kids toch niet. 
Vandaag de kasten weer in elkaar, boodschappen doen voor twee dagen feest, naar de kapper, liam zijn taart gemaakt en nu de slingers ophalen. mmmm
ook wel weer genoeg.
Haha. Was ook maar een grapje hoor. Moet je maar niet zo goed zijn in taarten decoreren! Gekochte of gemaakte cake. Je blijft mijn voorbeeld.
Hele fijne verjaardag.
leuk leuk.
Ik heb van8 gedroomt dat mijn doos weggeraakt was bij de post en vond daar een brief van in de brievenbus 
Gelukkig was het een droom............. 
Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon !!!
Enne...je pushcakes zijn superleuk geworden (wat vonden de kinderen er van ? En zijn de molds weer leeg terug gekomen of hebben ze die meegenomen ?)
Super gaaf en leuk dat ook jij ( als gewoon mens) eens kiest voor gemak! 
Super leuk geworden!!
Een vraagje; hoe vullen jullie ze? Ik had net chocomouse er in gedaan maar dat geeft chocoresten in de houder. Lijkt niet mooi of moet ik alles steeds wegvegen voordat ik dan weer een plakje cake er in doe?
Super leuk geworden!!
Een vraagje; hoe vullen jullie ze? Ik had net chocomouse er in gedaan maar dat geeft chocoresten in de houder. Lijkt niet mooi of moet ik alles steeds wegvegen voordat ik dan weer een plakje cake er in doe?
vulling eerst in een spuitzak doen en daarna in de houder spuiten, dan blijft de zijkant mooi schoon!
Ik heb ze ook van de week binnen gekregen, ik vind het echt zooooo'n leuke uitvinding!! Aankomende week even uitproberen en met koninginnedag verkopen!!
Weet iemand een goeie prijs om ze te verkopen? Ik wil er wel een beetje winst uithalen natuurlijk.. 
leuk en lekker vlot.
wat mooi gedaan
vraagje waar kan je de houders v/d push ups krijgen inc. deksel??
lfs mathanja 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Push cakes houders vandaag binnen en meteen gevuld