1

Onderwerp: Het vergeten draakje

Ik heb het al tegen een boel mensen verteld (en ook al op het forum ergens), maar dat was ook omdat ik zoooo baalde: op weg naar T&T (5 kwartier rijden) kwam ik er, toen ik al 3 kwartier onderweg was, achter dat ik mijn showtaartjes vergeten was :grr:

Ik báááálde, gelijk Inge gebeld maar ja, die kon daar natuurlijk ook niks aan doen, behalve meeleven; ik was bijna in staat terug te rijden, maar dat ging natuurlijk niet. Lief was niet thuis (die heeft me wel eens eerder een taartje na moeten brengen :o), dus die kon ik ook niet bellen. Maar (het lieve zit vast in de naam, ze heet ook Inge :P) toen ik mijn zusje belde zei ze: tuuuuuuuurlijk kom ik jouw taartjes brengen! En zij woont

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

2

Re: Het vergeten draakje

o wow, heel mooi! En heel lief van Inge!

Groetjes Tweety!

3

Superzussie dus :thumb: en de taartjes zijn erg leuk (ik wil ook zo'n ikea bol, kan ik in t klein oefenen, maar ik heb niet zo'n goede ervaring met de ikea dus die heb ik geboycot, alleen ik geloof dat ik er toch nog heen moet :s)

Alles goed???? nee 3 fout

4

Ik had het verhaal gisteren al gehoord,maar dat je baalde kan ik me ongelofelijk goed voorstellen!!Wat lief van je zusje dat ze ze "even" is komen brengen, want het zou natuurlijk zonde zijn als deze prachtige taartjes door niemand gezien konden worden!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

5

Vlekje is zeker een opspattend, mmmmmm geen idee, poedersuiker?

Heel mooie taartjes. Het was zo mega druk bij jullie stand dat ik ze niet gezien heb. Goed dat je ze nu toch even geplaatst hebt. En wat een lieve zus, 5 kwartier rijden, pffff.

6

Jaaa... gaaf, M!!!

Leuk je ontmoet te hebben ;)  !

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

7

Nou Marianne,

Geef Inge nog maar eens een extra knuffel wanneer je de drakentaart overhandigt, want het is inderdaad megatof van haar dat ze dit heeft willen doen!

Enne... Ik ben/was gisteren helemaal WEG van je riddertje, die oogjes zo van: hallo, is daar iemand buiten?

Koenie schreef:

Jaaa... gaaf, M!!!

Leuk je ontmoet te hebben ;)  !

Maarreh Koenie, nu ben ik jaloers hoor, want ik had jou ook willen ontmoeten en ik heb je niet gezien :nooo :( )

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8

Ik heb ze live gezien en vond ze heel mooi! Leuk je de hand geschud te hebben, ook al zal je je dat niet meer kunnen herinneren!

Groetjes, Katja
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/

9

Jawel Katja, van jou weet ik dat nog wel hoor :Y

10

Haha...nou had je eigenlijk een smiley nodig waar een druppeltje onder de tong hangt he? :+

Maar ik voel met je mee hoor...
Mijn man hing mij, voor vertrek,  een ketting om m'n nek met daaraan de telefoon, de sleutels en een fotocamera...hahaha...en nu ben ik vergeten foto's te maken ;)

De taartjes zijn prachtig !!!

11

Wat een verhaal joh, onwijs lief van je zusjedat ze toch nog even je pronkstukken heeft gebracht!
En natuurlijk terecht dat ze er moesten staan. Vidn je ridder helemaal het einde hoor!

12

Waar zouden we zijn zonder zusjes! (de taartjes in ieder geval niet in Amersfoort!) Ik vind vooral je riddertje erg gaaf! Tot woensdag!

Je hart fluitsert, luister goed!

13

wat een lieve zus heb jij zeg!!!
en je taartjes zijn echt gaaf!!

14

Errug leuk Marianne, dat riddertje is echt geweldig grappig!! :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

15

Ik vind ze alledrie geweldig!
Wat blijven die bolletjes toch leuk!

16

Supertaartjes Marianne, erg leuk! En wat fijn dat je zo'n superzus hebt!

Groetjes, Marielle

Leuk geworden!!! Enne..nu verdient je zus wel een taartje zeker?

18

Wat zal jij gebaald hebben! Gelukkig zijn er nog altijd zusjes....
Ik heb ze helaas niet live gezien, maar WAT EEN KUNSTWERKEN!!
Super goed gelukt en het riddertje kijkt inderdaad erg ondeugend.

groeten Annemieke
Cake It

19 Laatst bewerkt door Petra81 (29-10-2007 12:45)

Joh ik heb dat draakje helemaal niet gezien. Hij is wel gaaf en ik was helemaal weg van die helm, die was echt zo leuk!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

20

Wat een leuke ridder!! Die is me helemaal ontschoten op de beurs :S Maar er was ook zoveel te zien!! En we hadden zoveel te kleppen daar!
Maar zoals altijd: prachtige taartjes maar die ridder is mijn favorietje!!

21

Wat een geweldige taartjes en zus!!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

22

Alle drie helemaal super. Welke maat bol heb je gebruikt?

Groetjes,

Ria

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

23

Haha, volgens lief mogen zusje & zwager nu 7 wensen doen, de eerste hebben ze al opgebruikt :D

Ria: de bolletjes zijn 12cm doorsnede, vergelijkbaar met de Ikea-bolletjes (maar dan van styropor.

24

Wat zijn ze mooi...........Heb je trouwens voor dat kroontje een uitsteker gebruikt?  Die rand is zo mooi gelijkmatig

Groetjes,
Daniela

25

In de lengte is-ie uitgerold met de ribbon cutter en de punten zijn uitgestoken met een uitstekertje uit de mini geometrieset :)