1

Onderwerp: een nieuw slachtoffer

hallo allemaal,
ben er al een paar weken :grr: , maar zag nu dat het wel zo netjes is je even voor te stellen...

ik ben dus liset, 24 jaar oud en woon in zuidlimburg.
ben helaas alle dagen thuis door ziekte en hobby dus een hoop af  :D
het is eigenlijk gekomen door het programma cakeboss dat ik eens het een en ander ben gaan opzoeken.
ik heb geen workshops of iets dergelijks gevolgd, omdat mijn bankrekeningetje dat niet toelaat  :(
ik hoop dus hier een hoop te leren.

ook hoop ik eens iemand te treffen, het liefst ook uit zuidlimburg die mij het een en ander bij hem/haar thuis wil laten zien

bakse allemaal en ik zal binnekort eens een paar foto's uploaden

2

Re: een nieuw slachtoffer

Welkom op dit forum!
Ik woon zelf niet in zuid-limburg, maar in de zomervakantie ben ik er wel weer een weekje :lol:

3

Hallo Liesje,

Ik kom uit Brunssum. Waar kom jij vandaan???

Welkom op het forum!!!!

Liefs Samantha

4

Hoi Liset,

welkom, ook ik kom uit Zuid Limburg namelijk uit Eygelshoven (Kerkrade). En dat je hier veel leert is zeker.

5

bedankt voor jullie lieve welkomberichtjes!  :D
ik kom zelf uit Schinveld, woon hier nu 2 jaar, dus SHaak ik kan naar je zwaaien  ;)
eygelshoven is idd ook niet ver haha, gelukkig ben ik hier dan niet helemaal alleen  ;)

Irma, kom je hier iedere zomer? het is hier namelijk altijd wel een graad of 3 warmer dan boven de rivieren  :D  heerlijk hier

6

samantha, ik vond net je hyves, dus ik heb me even aangemeld, ben namelijk heel benieuwd wat je allemaal al hebt gebakken

7

Prima hoor!!!

Liefs Samantha

8

Bijna iedere zomer ben ik in Gulpen te vinden :Y
Heerlijk!