1

Onderwerp: 4 lagen Pasen, yes ik mag ook in deze!

Afgelopen zaterdag heb ik met veel plezier een basisworkshop gevolgd van Annelies bij "Spullen voor je taart". Toevallig raakten we aan de praat en bleek dat degene die een stapel voor hun zou maken voor in de etalage, niet kon. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en aangeboden om het voor hun te doen. Ik vond het zo spannend! Ze hebben de foto van mijn eerste dummie gezien en toen kreeg ik alle spullen mee. De dummie moest echter wel binnen een week af zijn. Slik... Maar het is me gelukt. En ik ben ook best wel trots eigenlijk  :) . Ik zou heel graag van jullie horen wat jullie er van vinden en wees eerlijk alsjeblieft. Ik ga de dummie zaterdagochtend wegbrengen, dus heb nog de tijd om wat aan te passen als het nodig is.
In z'n geheel:
http://94.100.120.204/1276200001-1276250000/1276248801-1276248900/1276248867_5_Ndz1.jpeg
detail
http://94.100.122.92/1276200001-1276250000/1276248801-1276248900/1276248894_5_OHUW.jpeg
Heel erg bedankt voor het kijken en eventueel commentaar.

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

2 Laatst bewerkt door Liesa (07-04-2011 15:33)

Re: 4 lagen Pasen, yes ik mag ook in deze!

Hij is prachtig zeg!

(en: een basisworkshop??? nu nog? ;), die heb jij toch helemaal niet meer nodig? :D )

3

Mooi ontwerp en mooie paaskleuren. Misschien is het nog leuk om met wit, paas en groen nog iets aan de voorkant van het ei te doen?

Groetjes, Elly

4

Liesa schreef:

Hij is prachtig zeg!

(en: een basisworkshop??? nu nog? ;), die heb jij toch helemaal niet meer nodig? :D )

het was een basisworkshop voor gezichtjes, handjes, voetjes enzo. Echt heel erg leuk en Annelies is een schat  :Y Dus ook zeker gegaan voor de gezelligheid  ;)

5

Prachtige taart!!!  :Y

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

6

Heel mooi!
ik zou idd ook het ei nog wat versieren. met paars, groen en gele streepjes of zo.

Geniet van elke dag!!!!

7

FiFi78 schreef:

ik zou idd ook het ei nog wat versieren. met paars, groen en gele streepjes of zo.

Ja, maar ook weer niet teveel, denk ik. Maar wauw, een prachtige Paasstapel, hoor!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

8

Ziet er inderdaad geslaagd uit!

9

Dankjewel voor jullie reactie. Het ei bovenop komt op de foto wat groter uit dan het in werkelijkheid is. Ik ga dat niet verder decoreren omdat het te druk wordt, maar fijn dat jullie meedenken  :)

10

Ik vind het een beauty! :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

11

Ik vind hem helemaal perfect zoals hij is!  :Y   :thumb: Wat heb je dat groene lint mooi gebruikt zeg! Erg leuk gedaan.

Snap alleen niet waarom jij een basis cursus nodig had, want ik vind je een natuur talent!  :Y

Groetjes San

12

Je wilt graag horen wat we er van vinden......
WAUW......SUPERMOOIE TAART.......prachtig.
Vooral de groene linten die zo mooi van de taart af staan!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

13

wat een mooie stapel, de kleuren zijn prachtig!! Alleen vind ik het ei aan de bovenkant nog ietsjes kaal... maar de rest is echt SUPER!!

groeten, Bianca
TAART in huis

14

Wauw, mooi hoor!! Daar gaan ze heel blij mee zijn!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

15

Hij is super leuk geworden en ik zie hem graag zaterdag verschijnen. :Y

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

16

Wauw Miranda  :thumb:  :thumb: Daar zijn we zeker blij mee  :D
Je snapt zeker wel dat dit consequenties heeft  :Y
Dat wordt een zomer dummy, een herfst dummy, eentje voor de kerst  O-)
Wij vinden hem mooi, vrijdag de etalage alvast klaar maken, dan hoeven we dit pronkstuk zaterdagochtend er alleen maar bij te zetten. Het zal zeker een succes zijn  :)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

17

Echt fantastisch!  :thumb:  :thumb:

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

18

Oh, wat een heerlijk vrolijke stapel, krijg gewoon bijna zin in Pasen, alhoewel ik daar echt niks mee heb. Leuk die konijntjes en die gedrapeerde lintjes enzo, erg mooi gedaan!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

19

ik vind hem prachtig, daar word je vrolijk van!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

Hij is geweldig, niks meer aan doen! Ik vind 't ook een echte paastaart  :thumb:

'I love it when a cake comes together'

21

Ik was ook even in verwarring; een basis workshop en dan zo'n prachtige dummie !!! Echt supermooi !

Groetjes, Conny

22 Laatst bewerkt door Mirzan (08-04-2011 08:23)

allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties en complimenten. Het zal raar overkomen maar ik liet ze heel trots aan mijn man lezen en ik kreeg gewoon waterlanders  :o zo happy ben ik hiermee!

Dit is echt wat ik leuk vind om te doen, dummies maken en bedenken wat ik ermee kan doen... inspiratie opdoen en dan toch een eigen draai eraan geven. Van mij mag iedereen die een dummie nodig heeft bij me aankloppen  :lol:
Alvast een heel fijn weekend allemaal en als ik zo naar buiten kijk, moet dat helemaal lukken met dat zonnetje.

Ooh ja, voor de mensen die meedoen aan de challenge, heel veel succes en voor degene die gaat kijken, veel plezier. Ik hoop veel foto's terug te zien want ik kan er helaas niet heen.

23

wow!! wat een geweldige paastaart!! heel leuk....

24

Supergave dummy, echt heel mooi! :thumb:

25

Wow wat een beauty!!
Super leuk die kleine paaseitjes! Erg mooi gedaan!