1 Laatst bewerkt door Antoinette (28-10-2007 16:50)

Onderwerp: resultaat van een hele LANGE Vrijdag!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo allemaal,
Daar was ik weer even.
Allereerst wilde ik even zeggen dat ik het hartstikke leuk vond gisteren!!!!
Nu even het resultaat van de oogst van afgelopen vrijdag.
Zoals sommige van jullie al weten waren we afgelopen week in Center Parcs. Maar ik kan natuurlijk geen nee zeggen dus 4 opdrachten aangenomen vor dit weekend. Die heb ik afgelopen vrijdag gemaakt in een zeer lange dag. Mijn schoonvader heeft Marsepein en fondant gerold die ik al wel had gekleurd maar de rest moest nog gebeuren, zelfs de kapsels moesten nog gebakken worden dus eigenlijk veel te vers verwerkt maar het is gelukt dankzij mijn keukenmachine want dan kon ik tussen het mixen door van alles en nog wat oen aan de verschillende taarten.!!!!
Nou daar komt tie!
Allereerst de bruidstaart :
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EUEX6MX6.jpg
2 keer gevuld met bokkepootjes met mango en 2 keer gevuld met Toblerone met framboos

2 Halloweentaarten voor verjaardagen van vandaag!!! ( het is per slot van rekening halloween)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LRSYV4IE.jpg
gevuld met aarbei jam en vanillebotercreme
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NHONHXSU.jpg
gevuld met Toblerone en Vijgenjam

En tot slot mijn inzending voor de wedstrijd van gisteren
gevuld met Toblerone en Framboosjam ( mocht niet meedoen maar had beloofd voor een taartje te zorgen dus in 1,5 uur tijd gedaan 's avonds laat.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KNMQFFND.jpg
nog 2 foto's van de andere kanten op mini formaat.
http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto-O4FHAYLJ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto-6AVQVMXW.jpg

Ik ben blij met de oogst van een vrijdag!!! Op naar de volgende taarten en de mooiste laat ik hier wel even zien.

Heb vandaag een verplichte vrije dag omdat het anders niet gaat met mijn rug en mijn hart/longen want morgen komen de oppaskindjes weer. En ik moet jullie zeggen die had ik ook zeer hard nodig na gisteren en eergisteren. En vandaag ook nog op kraam visite geweest bij mijn zusje want die heeft gisteren een zoon gekregen, ik wilde daar ook nog wat voor maken maar kon vanochtend niet meer dus die houd ze tegoed!! :Y :D :lol:

Pluk de dag!

2

Re: resultaat van een hele LANGE Vrijdag!!!!!!!!!!!!!!!

Tjeemig wat een productie. En dat op 1 dag. pff, waar haal je de tijd vandaan

en ook nog zo mooi in haloween thema

3

Jee... ik vind het ontzettend knap dat je zoveel taarten (en dan ook nog zo mooi) in zo een korte tijd kunt produceren!!

Simones Kitchen/Junglefrog Images
Workshops fotografie en styling voor foodbloggers

4

Wow, vindt ze allemaal heel erg mooi. Maar wat een productie! Lief dat je schoonvader je een handje geholpen heeft!

Groetjes Tweety!

5

E

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

6

You go girl !!!
Ze zijn prachtig....

Wat een werk voor 1 dag...pffff...ik doe het je niet na hoor !!!

7

helemaal fantastisch! Ik wou dat ik het kon, ook qua originaliteit!

8

Oh wat zijn ze mooi geworden. Wat heb je mooi geboetseerd. Was het leuk in Center Parc ?

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

9

Wow Antoinette, dat moet zeker een lange dag geweest zijn zeg, dat je rug nog bestaat verbaast me ;) maar het is weer allemaal top, supergedaan! :Y :Y

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

10

Wauw zeg, jij bent goed bezig geweest!
Ik vond je heksje op de beurs erg leuk!

11

Wauw, Antoinette, wat een werk heb je daar aan gehad! Prachtige bruidstaart, mooie kleurstelling zo. Je heksje voor de beurs was ook erg leuk, ik wist niet dat hij van jou was. Ik hoop dat je vandaag een beetje hebt kunnen uitrusten...

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

12

Wauwie wat een werk! Ze zien er wel allemaal mooi uit, goed afgewerkt, je ziet totaal niet welke de eerste of de laatste geweest zou zijn!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

13

Mooi zeg!

Ik vond jouw taart echt het lekkerste!

14

Halloooooo in 1 dag en dan zulke fantastische taarten maken?? Echt petje af voor jou!!

Gefeliciteerd tante!!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

15

Dan zeggen ze wat van mij... ;)

Wat een berg werk... maar wat een prachtig resultaat....

SCHITTEREND !!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

16

Heb nog verschillende keren aan gedacht!! Zou ze het redden, wat een werk.............

Maar je heb het gered en hoe !! WAUW erg mooi stuk voor stuk en de haloween is mijn favoriet !! Heel erg knap kijk uit naar de 16e om veel van je te leren !!

17

Zo hee, wat heb jij het druk gehad! Je had het al verteld, dat je ook nog een bruidstaart had, ziet er echt heel mooi uit :Y ! Ook je andere taarten zijn super. Had je het geboorte taartje nou ook nog gemaakt vanmorgen, of kon je geen boe of bah meer zeggen??? Ik niet in ieder geval, vond het wel heerlijk, dat uurtje extra vannacht :)

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

18

zo veel taart en allemaal heel mooi!! knap zeg!
en gefeliciteerd met je neefje!!

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

19

Jeetje jij hebt echt niet alleen heel hard doorgewerkt, maar ook nog eens een stel supergave taarten ervan gemaakt! Vind het echt kunstwerken!

20

Wat een productie zeg! Knap hoor, vnd ze erg mooi!!

Je hart fluitsert, luister goed!

21

jeetje in 1 dag zulke mooie taarten gemaakt WAUW!!!!! ze zijn allemaal stuk voor stuk super!

22

hoi Antoinettte, ik stond er al enorm van te kijken zoveel taarten als je gemaakt had, NU gezien en jeetje, hoe krijg je het voor elkaar in 1 dag!!!! Knap hoor, ze zijn echt allemaal erg leuk en mooi!

Ook ik vond het gezellig, en al druk met 1 taart op vrijdag en 1 taart op zondag, maar dat stelt hierbij niet veel voor..(de hoeveelheid dan)

groetjes Ciska

23

Wauw mooie taarten! Ik heb geproefd van je Taart&Trends taartje, en dat smaakte h

24 Laatst bewerkt door Antoinette (29-10-2007 19:20)

Hoi allemaal,
dank jullie wel voor de complimenten. Het was dan ook een hele lange dag. 's morgens om half 7 had ik het 1e kapsel in de oven en 's nachts om ongeveer 00.30 lag ik in bed.
En 's morgens om 6.15 ging de wekker en zat om 6.50 in de auto op weg naar Peronne om naar Amersfoort te gaan.

Voor het geboorte taartje voor Lasse had ik echt geen puf meer zondag ochtend dus die hebben ze nog te goed. ( Als zeer trotse Tante zal ik ze vast nog wel vaak zien en Bathmen is per slot van rekening maar een uur rijden :lol:)

Pluk de dag!

25

Wat een prachtige bruidstaart!!! En je heksje was erg leuk!!