Onderwerp: resultaat van een hele LANGE Vrijdag!!!!!!!!!!!!!!!
Hallo allemaal,
Daar was ik weer even.
Allereerst wilde ik even zeggen dat ik het hartstikke leuk vond gisteren!!!!
Nu even het resultaat van de oogst van afgelopen vrijdag.
Zoals sommige van jullie al weten waren we afgelopen week in Center Parcs. Maar ik kan natuurlijk geen nee zeggen dus 4 opdrachten aangenomen vor dit weekend. Die heb ik afgelopen vrijdag gemaakt in een zeer lange dag. Mijn schoonvader heeft Marsepein en fondant gerold die ik al wel had gekleurd maar de rest moest nog gebeuren, zelfs de kapsels moesten nog gebakken worden dus eigenlijk veel te vers verwerkt maar het is gelukt dankzij mijn keukenmachine want dan kon ik tussen het mixen door van alles en nog wat oen aan de verschillende taarten.!!!!
Nou daar komt tie!
Allereerst de bruidstaart :
2 keer gevuld met bokkepootjes met mango en 2 keer gevuld met Toblerone met framboos
2 Halloweentaarten voor verjaardagen van vandaag!!! ( het is per slot van rekening halloween)
gevuld met aarbei jam en vanillebotercreme
gevuld met Toblerone en Vijgenjam
En tot slot mijn inzending voor de wedstrijd van gisteren
gevuld met Toblerone en Framboosjam ( mocht niet meedoen maar had beloofd voor een taartje te zorgen dus in 1,5 uur tijd gedaan 's avonds laat.
nog 2 foto's van de andere kanten op mini formaat.
Ik ben blij met de oogst van een vrijdag!!! Op naar de volgende taarten en de mooiste laat ik hier wel even zien.
Heb vandaag een verplichte vrije dag omdat het anders niet gaat met mijn rug en mijn hart/longen want morgen komen de oppaskindjes weer. En ik moet jullie zeggen die had ik ook zeer hard nodig na gisteren en eergisteren. En vandaag ook nog op kraam visite geweest bij mijn zusje want die heeft gisteren een zoon gekregen, ik wilde daar ook nog wat voor maken maar kon vanochtend niet meer dus die houd ze tegoed!!