1

Onderwerp: Nieuw en beetje onwennig

Beste allemaal, ik zal me even voorstellen. Ik ben Joke en mijn inlognaam is de cateringnaam van mijn gerechten. Ik woon in Amersfoort, bijna 55, heb 3 kinderen met een eigen leven. Ik woon op een schip en werk op een ander schip. Vorige week heb ik een workshop gevolgd en wil nu me meer gaan toeleggen op het bakken en versieren. Ik kwam op de site, omdat ik wilde weten of ik een Kenwood of KitchenAid zal aanschaffen. Inmiddels heb ik advies van de chef van een kookstudio; Kenwood en dan degene met verwarmen??? Weet iemand welk type dat is?

2

Re: Nieuw en beetje onwennig

Allereerst: welkom op dit superleuke forum!!
Heel veel bakplezier  :Y

Ikzelf heb een Kenwood, maar heb nog nooit gehoord van 'met verwarmen'?

Maar misschien kun je beter je vraag stellen in de juiste rubriek, dan is er vast iemand met een antwoord.

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

hoi hoi,

Ik weet dat er een kenwood is die ook een verwarm stand heeft maar wat daar precies de naam van is geen idee..
Misschien kan google helpen?

En natuurlijk welkom op dit gezellige en verslavende forum

4

Welkom op ons gezellig forum. En veel plezier met taartjes bakken.

5

Welkom hier op het leuke en gezellige forum!

Die kenwood met 'verwarming' heb ik eens gezien, maar weet zo niet hoe die heet, ik geloof iets met cook... Misschien eens op het www zoeken? Succes!

6

de volkskrant of nrc heeft er eens een bericht over geplaatst.  :think:

7

Bedoeld ie misschien de Kenwood Cooking Chef? Die heeft verwarming maar ook een verhittend prijskaartje (tenminste vind ik ;) zag 'm staan voor €1190.

Say YES with joy. Say NO without fear.