1 Laatst bewerkt door miekje (28-10-2007 10:51)

Onderwerp: Mijn trots!!!

Dit is mijn stapeltaart die ik voor de wedstrijd van 27-10-2007 van Taart en Trends heb gemaakt!! Ik wilde meedoen omdat ik graag de feedback van de echte profs wilde krijgen. Wat ik nooit verwacht had: "Ik heb de tweede prijs gewonnen in de B-klasse!!!!!!!!!!"

Het was mijn tweede stapeltaart dus ik vond het superspannend of alles goed zou gaan. De autorit naar Amersfoort was zenuwslopend, ik zag in gedachten de taart al 10 keer door de auto vliegen, maar.......heelhuids aangekomen dus! Ik moet eerlijk toegeven, nu ik zoooo lang aan de taart had gewerkt kreeg het ding wat meer waarde voor me dan 'slechts een taart'. Gek he!? Omdat het thema middeleeuwen was heb ik me laten 'inspireren' door De Ronde Tafel van king Arthur van Camelot.
Ik was vrijdagavond ook echt gesloopt toen hij klaar was.

Nou hier komt ie dan>>
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AHUMR4N4.jpg

Het keltische kruis>>
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VM36RLKI.jpg

De proef taartjes>>http://www.mijnalbum.nl/Foto-VCEFMSRE.jpg
Met dank aan wat inspiratie door koenie!!

De onderste taart was gevuld met chococreme en lemoncurd
De middelste taart was gevuld met bailyscreme en botercreme
De bovenste taart was gevuld met chococreme en aardbeienjam en botercreme.

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

2

Re: Mijn trots!!!

Ik vond hem ERG mooi! Ik heb hem gisteren gezien, goed hoor! En zo netjes afgewerkt.....Ik wist alleen niet dat hij van jou was :)

Je had trouwens nog een snijplankje met reserve-onderdelen voor de taart erop laten liggen, volgens mij heeft Ria hem meegenomen.

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Hij was helemaal goed. Echt geweldig, en terecht dat je prijs had. super

Er belandde een fakkel bij ons op tafel, en die hebben we even flink bestudeerd. Gaaf gedaan hoor.

4

Ik vind het echt een supertaart zeg !!!! Wat een werk zal dat geweest zijn....
En dan de tweedeprijs !!!! geweldig meid, gefeliciteerd hoor !!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

5

wat een prachtige taart zeg...jeetje je fakkels zijn echt geweldig...ik ben al trots op mijn kasteel maar hij valt een  beetje in het niet bij de jouwe...ik ga deze opslaan als het mag...voor de volgende keer....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

6

Jaaaaa.... "gelukkig hebben we de foto's nog"... :lol: :lol: ;)

Was ik al zo happy dat ik 'm, als 5e? (jou en je gezin meegerekend) live mocht aanschouwen, zelfs mocht proeven :9 en mee mocht denken... des te meer happy ben ik met je 2e prijs!!

Hoera hoera hoera !!!

Een gave taart gemaakt door een gaaf wijf.

Zo, en dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

7

O, die is echt mooi. Prachtig alle detail werk en ik kan zeker voorstellen dat je heel blij was met je prijs! Echt heel gaaf meid!

Groetjes Tweety!

8

WWWWWAAAAUUUUWWW wat een prachtige taart.

gefeliciteerd hoor meid helemaal geweldig.

groetjes marlies

9

Ik heb 'em ook gezien gisteren en vond het een schitterende taart!
Die toortsen zijn geweldig!
Gefeliciteerd met je prijs!

10

Gefeliciteerd. Hij ziet er super uit!

11

Ik zag hem al in de overzichts foto's van de beurs en ik vind hem meer dan schitterend!

12

Hij was schitterend, de prijs was welverdiend!  ... en volgens mij heb ik een stuk van die baileys vulling gehad, erg lekker!

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

Ik vind hem ook echt waaaaanzinnig gisteren!

x mo

14

Meer dan terecht verdiend hoor! Top!! Gefeliciteerd!!!!

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

15

Sarakim schreef:

Ik zag hem al in de overzichts foto's van de beurs en ik vind hem meer dan schitterend!

Waar staan deze dan????? Ben ook zo benieuwd!!

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

16

Omdat ik heb zitten demonstreren heb ik helaas niet zoveel tijd gehad om alle taarten uitgebreid te bekijken, maar deze heb ik wel in het 'eggie' goed gezien en 'sprong' er ook voor mij echt wel uit! Van harte gefeliciteerd en geniet van de eer!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

17

Jaa dit was ook 1 van mijn favorieten toen ik de foto zag zeg, jeetje Miekje wat een topprestatie heb je neergezet, 2e stapeltaart en zoooo mooi, heel gaaf ontwerp ook met dat kruis bovenop en super dat je de steentjes hebt laten doorlopen, helemaal die prijs waar meid, van harte h

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

18

Ook ik heb helaas de wedstrijdtaarten helemaal niet gezien door het demonstreren, maar wat een schitterende taart!! Terecht dat je in de prijzen bent gevallen!!

Gefeliciteerd!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

19

Dit vond ik

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

20

Nou Miekje, je hebt echt verdient zulke hoge ogen gegooid hoor, je taart was echt fantastisch. Het was echt  meteen mijn favoriet! Echt supergoed!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

21

miekje...hij is prachtig!!!! terecht dat je trots bent...ik zou meer dan trots zijn, echt waar!
jammer heb ik hem niet in echt kunnen bewonderen, volle agenda, potjandosie! maar je hjebt het super gedaan.

groet corinne

Groet Corinne

22 Laatst bewerkt door miekje (28-10-2007 20:35)

.

23

SUPER STRAKKE TAAART!
ook ik heb hem gister gezien! ik geloof niet dat ik jouw gezien heb?

maar je taart zag er gaaf uit

24

miekje schreef:
corinne schreef:

miekje...hij is prachtig!!!! terecht dat je trots bent...ik zou meer dan trots zijn, echt waar!
jammer heb ik hem niet in echt kunnen bewonderen, volle agenda, potjandosie! maar je hjebt het super gedaan.

groet corinne

Jaaah ik had je al gemist gisteren!!! Jammer hoor. Gauw iets van een taartenmutsmeeting afspreken ofzo!

En dankjewel voor je lieve reaktie!! Iedereen trouwens, ik zit hier steeds meer te glimmen!!! Wat is dit toch een leuk clubje!!! Iedereen is zo sportief en aardig naar elkaar!!

25

Dus jij was Miekje, geweldige taart, die brandende fakkels, geweldig gewoon!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!