1

Onderwerp: Ik heb een site!! En ik kan er nog bloggen ook!

Eigenlijk is het een blog. Suuz is begonnen aan mijn website, maar werd toch zelf een beetje te druk, de schat...Dus ik heb mezelf eens ingelezen en ben een blog begonnen.
Ik was hier natuurlijk ook al een tijdje actief als vertellertje. Ik hou heel erg van schrijven en babbelen haha en hier kon ik altijd taart en kletsen combineren
Vanaf nu dus ook op mijn blog. Daar wil ik ook nog how to's gaan plaatsen en recepten. En natuuuurlijk kun je mijn portfolio bekijken EN er staat binnenkort een workshop agenda op. De Swirly baroque workshop.
Het is dus ook tijdelijk ook even mijn officiële website.

http://karenannecakes.blogspot.com

Ik heb nog geen gastenboek, en je kan alleen via een googleprofiel berichtjes achterlaten geloof ik, maar daar ben ik als digibeet nog niet helemaal uit. Maar je mag me aaaaltijd mailen als je vragen hebt ;)
Ik blijf hier ook gewoon mijn verhaaltjes posten natuurlijk. Maar op het blog staan ze allemaal overzichtelijk blij elkaar ;)

Dankje voor het kijken!! :)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

2

Re: Ik heb een site!! En ik kan er nog bloggen ook!

Ooohhh heerlijk, nog iets om te volgen haha. Ik ga zeker regelmatig lezen hoor! Gefeliciteerd met je eigen gezellige plek op het web.

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

3

Ik had hem al ontdekt, heerlijk om de stukjes van je leven daar te volgen, ik hoop dat je nog een manier vindt dat we kunnen reageren, want ik had het nog niet gevonden. Super jammer, want dan is het ook leuk als jij weet wat wij ervan vinden ! :) Ga lekker ermee door, maar eh... vergeet niet af en toe ook rust te nemen he meid !

Groetjes, Conny

4

ik ben nu een volger! Wat kun je toch zo leuk schrijven!!

Groetjes, Dorothea.

5 Laatst bewerkt door inge h (05-04-2011 07:10)

:lol: je staat al tussen het rijtje homepages naast het forum

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

6

leuk! staat bij m'n favorieten! :Y

7

Hoi Karen Anne,

Wat heb je een leuke blog, ik lees zo hier en daar op het forum je verhalen, maar ik vind een blog wel wat makkelijker. Ik ben meteen volger geworden. Enne ben zelf een fervent blogger en redelijk thuis in de wereld van blogspot en alles wat je ermee kan doen, dus als je vragen hebt mag je ze gerust stellen. Enne je hoeft niet per sé een Google-account te hebben om te volgen of te reageren dus als het goed is moet dat geen moeilijkheden geven,

Tot Blogs,

Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

8

marieke84 schreef:

Hoi Karen Anne,

Wat heb je een leuke blog, ik lees zo hier en daar op het forum je verhalen, maar ik vind een blog wel wat makkelijker. Ik ben meteen volger geworden. Enne ben zelf een fervent blogger en redelijk thuis in de wereld van blogspot en alles wat je ermee kan doen, dus als je vragen hebt mag je ze gerust stellen. Enne je hoeft niet per sé een Google-account te hebben om te volgen of te reageren dus als het goed is moet dat geen moeilijkheden geven,

Tot Blogs,

Marieke

Nou dan denk ik dat ik je nog wel eens ga mailen...want ik zie soms dingen bij andere blogs en dan heb ik echt geeen ideee hoe ik dat ook kan doen...Hahaha. Er zit ook eigenlijk geen handleiding bij he...En tja..ik taart nou eenmaal veel liever... ;)
Ik ga je meteen even opzoeken :)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/