Onderwerp: Afzwemmen voor A EN B !!!
Mijn jongste dochter - Milou - mocht vandaag afzwemmen voor A.
Wat mij betreft viel de afzwem-datum een beetje ongelukkig in verband met de T&T-beurs (erg he, oh...) maar mijn kleine moppie heeft een snel-zwemcursus gevolgd en is dus binnen een maand, van niets naar A gegaan... in 10 dagen van 4 zwemuren per dag inclusief de hele herfstvakantie.
En dat met 5 jaar en 17 kilo wegend... ik geef het je te doen.
Geen haar op mijn hoofd dus die erover dacht NIET naar dit afzwemmen te gaan, al moet ik eerlijk vermelden dat ik haar na afloop - met nog druipende haren - bij haar vader in de auto heb gezet terwijl ik zelf, met de 'moeder van koenie', in no-time als een razende van Utrecht naar Amersfoort heb gereden...
Mijn oudste dochter - Iris - heeft het afzwem taartje voor haar zusje gemaakt.
Buiten het feit om dat het natuurlijk het allermooiste taartje van het westelijk halfrond is geworden, was ie ook nog eens superlekker gevuld met hemelse modder en aardbeienjam.
Eerst show ik, niet geheel zonder trots, mijn jongste in het zwembad en daarna het taartje wat voor haar gemaakt is. En of het lijkt... !!!
Daarnaast mocht ik zelf een taartje maken voor een neefje die vandaag ook mocht afzwemmen, maar dan voor z'n B diploma:
Deze was ook gevuld met hemelse modder en aardbeienjam.
www.taartenvankoenie.nl